Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka daňového poradcu
HRQ SK s. r. o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou na osobnom pohovore
dohodou na osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, poprednú audítorskú a poradenskú spoločnosť hľadáme kandidáta na pozíciu Asistent/ka daňového poradcu,
– vykonávanie ekonomických činností pod vedením certifikovaného daňového poradcu.
– pripravovanie daňových stanovísk v slovenskom a/alebo cudzom jazyku
– registrovanie daňových subjektov na príslušných daňových úradoch
– komunikácia s klientmi spoločností a zástupcami daňovej správy
– príprava podkladov a dokumentov k daňovým kontrolám
– vykonávanie ekonomických činností pod vedením certifikovaného daňového poradcu.
– pripravovanie daňových stanovísk v slovenskom a/alebo cudzom jazyku
– registrovanie daňových subjektov na príslušných daňových úradoch
– komunikácia s klientmi spoločností a zástupcami daňovej správy
– príprava podkladov a dokumentov k daňovým kontrolám
Zamestnanecké výhody, benefity
– práca v stabilnej spoločnosti
– spolupráca so skúsenými daňovými poradcami
– možnosť osobného rozvoja, rastu a kariérneho postupu
– kontinuálne vzdelávanie
– spolupráca so skúsenými daňovými poradcami
– možnosť osobného rozvoja, rastu a kariérneho postupu
– kontinuálne vzdelávanie
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás naša ponuka oslovila a máte záujem byť zaradený/á do výberového konania, Váš životopis v slovenskom, anglickom, alebo nemeckom jazyku očakávame na nižšie uvedenej e-mail adrese. Prosím pripojte aj motivačný list, kde uvediete Vašu motiváciu pracovať na danej pozícii.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Účtovnícke a auditorské činnosti
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta poprednú audítorskú a poradenskú spoločnosť.
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta poprednú audítorskú a poradenskú spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– spoľahlivosť, komunikatívnosť, samostatnosť,
– analytické a logické myslenie, pracovné nasadenie,
– vítaná je špecializácia dane a účtovníctvo, skúsenosti v oblasti daňovej problematiky
– znalosť daňovej legislatívy
Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa
Zameranie, odbor: účtovníctvo, dane, audit
Anglický jazyk – aktívne alebo Nemecký jazyk – aktívne
Vodičský preukaz skupiny B
– analytické a logické myslenie, pracovné nasadenie,
– vítaná je špecializácia dane a účtovníctvo, skúsenosti v oblasti daňovej problematiky
– znalosť daňovej legislatívy
Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa
Zameranie, odbor: účtovníctvo, dane, audit
Anglický jazyk – aktívne alebo Nemecký jazyk – aktívne
Vodičský preukaz skupiny B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3155699
Dátum zverejnenia: 3.10.2017
2017-10-03
lokalita: Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Asistent audítora, Asistent daňového poradcu, Daňový poradca, Špecialista pohľadávok, Účtovník Spoločnosť: HRQ SK s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou na osobnom pohovore