Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Konzultant zákazníckej podpory pre cestovnú agentúru - anglický + čínsky jazyk
HRQ SK s. r. o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 600€ netto/mesačne + 100€ benefity
od 600€ netto/mesačne + 100€ benefity
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zodpovednosť za požiadavky zákazníkov cez telefón, live chat a e-mail a poskytovať informácie o produktoch a službách,
- potvrdzovať rezervácie u našich poskytovateľov služieb a promptne upozorniť zákazníkov o novinkách týkajúcich sa ich itineráru,
- postupovať podľa podkladov a overených postupov spoločnosti pri interakcii so zákazníkmi a agentami,
- udržiavať blízke vzťahy s prevádzkovateľmi služieb and riešiť akékoľvek vzniknuté problémy týkajúce sa rezervačného procesu,
- promptne riešiš problémy so službami a sťažnosti,
- viesť presné záznamy o interakcii so zákazníkmi, tranzakciách a všetkých vykonaných krokoch,
- ostatné úlohy podľa konkrétneho zadania
- potvrdzovať rezervácie u našich poskytovateľov služieb a promptne upozorniť zákazníkov o novinkách týkajúcich sa ich itineráru,
- postupovať podľa podkladov a overených postupov spoločnosti pri interakcii so zákazníkmi a agentami,
- udržiavať blízke vzťahy s prevádzkovateľmi služieb and riešiť akékoľvek vzniknuté problémy týkajúce sa rezervačného procesu,
- promptne riešiš problémy so službami a sťažnosti,
- viesť presné záznamy o interakcii so zákazníkmi, tranzakciách a všetkých vykonaných krokoch,
- ostatné úlohy podľa konkrétneho zadania
Zamestnanecké výhody, benefity
- záujímavá práca v medzinárodnej spoločnosti, plná výziev a možností pre osobný rozvoj a rast
- možnosť pracovať so skvelými a motivovanými ľuďmi v priateľskej atmosfére
- možnosť pracovať so skvelými a motivovanými ľuďmi v priateľskej atmosfére
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Cestovné kancelárie
Spoločnosť zaoberajúca sa cestovnými pobytmi, zájazdmi.
Spoločnosť zaoberajúca sa cestovnými pobytmi, zájazdmi.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Čínsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2913152
Dátum zverejnenia: 30.1.2017
2017-01-30
lokalita: Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista reportingu, Telefonický operátor Spoločnosť: HRQ SK s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 600€ netto/mesačne + 100€ benefity