Osobná asistentka/ Osobný asistent / Office manager

HRQ SK s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta ne pozíciu osobnej asistentky/ asistenta konateľovi spoločnosti.

Vašou náplňou práce bude:
- asistencia nadriadenému
- správa časového rozvrhu a kontaktov nadriadeného
- vybavovanie domácich a zahraničných pracovných ciest
- kontakt s obchodnými partnermi
- administratíva, pošta, práca s faktúrami
- zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia pre
klientov (vrátane občerstvenia a veci potrebných v kancelárií)
- podpora chodu kancelárie (prehľad v spisoch a pracovných
dokumentoch, poriadok v miestnosti, kontrola stavu kancelárie)
- plnenie operatívnych úloh podľa príkazov nadriadeného
- správa kontaktov
- starostlivosť o návštevy
- náplň práce vychádzajúca z pozície osobnej asistentky
Miesto práce:
Bratislava - Rača, Žabí Majer

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca pre stabilnú spoločnosť
- stále pracovné miesto
- benefity spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás naša ponuka oslovila a máte záujem byť zaradený/á do výberového konania, Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku očakávame na nižšie uvedenej e-mail adrese. Prosím pripojte aj motivačný list, kde uvediete Vašu motiváciu pracovať na danej pozícii.

V životopise prosím uveďte nasledujúci súhlas na spracovanie osobných údajov.
Poskytnutím svojich osobných údajov dávam súhlas k ich spracovaniu a uchovávaniu v personálnej databáze spoločnosti HRQ SK s.r.o., na dobu 6 mesiacov, v zmysle Zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a pre účely ďalšieho spracovania.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je spoločnosť zaoberajúca sa predajom technického materiálu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ukončené SŠ vzdelanie
- VP skup. B/ aktívny vodič - PODMIENKOU
- prax na podobnej pozícii
- Nemecký jazyk alebo Anglický jazyk - na pokročilej úrovni,
- základy účtovníctva
- technický background
- ochota a chuť dlhodobo zastávať danú pozíciu
- časová flexibilita
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- samostatnosť, kreativita, dôslednosť
- organizačné zručnosti
- ochota pomôcť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2700383  Dátum zverejnenia: 23.8.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou