Hlavný mzdový účtovník/mzdový účtovník

HRQ SK s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 – 1 500 € brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do rozrastajúceho sa tímu našej personálnej agentúry hľadáme KOLEGU/ KOLEGYŇU na pozíciu Hlavný mzdový účtovník/mzdový účtovník.

Náplň práce:
- úzka kooperácia s tímom našich koordinátorov
- samostatné komplexné spracovanie pridelenej mzdovej agendy pre našich klientov na základe obdržaných podkladov
- prihlasovanie, odhlasovanie a hlásenie zmien príslušným úradom
- spracovanie základných a variabilných zložiek mzdy a príplatkov
- spracovanie dane z príjmov zo závislej činnosti, daňových bonusov, nezdaniteľných častí základov dane
- spracovanie sociálneho poistenia
- spracovanie zrážok z čistých miezd
- príprava pravidelných úradmi požadovaných mesačných a ročných výkazov, prehľadov a hlásení
- ročné zúčtovania dane z príjmov zo závislej činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca pre rýchlo sa rozrastajúcu spoločnosť
- príjemné pracovné podmienky a pracovná atmosféra
- mladý dynamický kolektív
- flexibilná pracovná doba

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie s vhodnými kandidátmi sa bude pozostávať z osobného stretnutia priamo na centrále spoločnosti Tower 115 (pri nákupnom centre Eurovea).
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis. Prosím nezabudnite doplniť aj text: Odoslaním životopisu na e-mail [email protected] v zmysle zákona o ochrane osobných údajov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v mojom životopise prevádzkovateľom HRQ SK s. r. o. za účelom sprostredkovania zamestnania.

Svoj súhlas dávam na dobu 5 rokov a beriem na vedomie, že súhlas je možné kedykoľvek odvolať pred uplynutím danej lehoty a to prostredníctvom e-mailu na adresu ([email protected]) alebo písomnou formou zaslaním na adresu spoločnosti HRQ SK s. r. o. so sídlom Pribinova 25, 811 09 Bratislava.
Prevádzkovateľ prehlasuje, že v prípade písomnej žiadosti dotknutej osoby o ukončenie spracúvania pred uvedenou lehotou, budú jej osobné údaje vymazané v lehote 30 dní od doručenia odvolania súhlasu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pozícia je obsadzovaná do interného stavu našej spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ alebo VŠ vzdelanie - ekonomického zamerania
- pozícia je vhodná aj pre absolventov s požadovanými skúsenosťami počas štúdia
- 2 ročné skúsenosti v personálnej a mzdovej oblasti
- mzdové účtovníctvo - pokročilý
- personalistika - základy
- dobré znalosti PC (Microsoft Word, Excel)
- zameranie na detail, zodpovednosť, spoľahlivosť a systematický prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2691379  Dátum zverejnenia: 9.5.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 – 1 500 € brutto