Asistentka konateľa spoločnosti

HRQ SK s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Asistentka konateľa spoločnosti.

Vašou náplňou práce bude:
- asistencia nadriadenému
- správa časového rozvrhu a kontaktov nadriadeného
- vybavovanie domácich a zahraničných pracovných ciest
- kontakt s obchodnými partnermi
- administratíva, pošta, práca s faktúrami
- zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia pre
klientov (vrátane občerstvenia a vecí potrebných v kancelárií)
- podpora chodu kancelárie (prehľad v spisoch a pracovných dokumentoch, poriadok v miestnosti, kontrola stavu kancelárie)
- plnenie operatívnych úloh podľa príkazov nadriadeného
- náplň práce vychádzajúca z pozície osobnej asistentky
Miesto práce:
Bratislava - Rača, Žabí Majer

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca pre stabilnú spoločnosť
- benefity spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás naša ponuka oslovila a máte záujem byť zaradený/á do výberového konania, pošlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom alebo nemeckom jazyku na nižšie uvedenú emailovú adresu.

V životopise prosím uveďte nasledujúci súhlas na spracovanie osobných údajov.
Poskytnutím svojich osobných údajov dávam súhlas k ich spracovaniu a uchovávaniu v personálnej databáze spoločnosti HRQ SK s.r.o., na dobu 6 mesiacov, v zmysle Zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a pre účely ďalšieho spracovania.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Našim klientom je nemecká spoločnosť zaoberajúca sa predajom technického materiálu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ukončené SŠ vzdelanie
- VP skup. B/ aktívny vodič
- prax na podobnej pozícii
- nemecký jazyk na pokročilej úrovni, alebo anglický jazyk na pokročilej úrovni
- základy účtovníctva
- ochota a chuť dlhodobo zastávať danú pozíciu
- časová flexibilita
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- samostatnosť, kreativita, dôslednosť
- organizačné zručnosti
- ochota pomôcť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2539470  Dátum zverejnenia: 14.7.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou