Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka konateľa spoločnosti
HRQ SK s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Asistentka konateľa spoločnosti.
Vašou náplňou práce bude:
- asistencia nadriadenému
- správa časového rozvrhu a kontaktov nadriadeného
- vybavovanie domácich a zahraničných pracovných ciest
- kontakt s obchodnými partnermi
- administratíva, pošta, práca s faktúrami
- zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia pre
klientov (vrátane občerstvenia a vecí potrebných v kancelárií)
- podpora chodu kancelárie (prehľad v spisoch a pracovných dokumentoch, poriadok v miestnosti, kontrola stavu kancelárie)
- plnenie operatívnych úloh podľa príkazov nadriadeného
- náplň práce vychádzajúca z pozície osobnej asistentky
Miesto práce:
Bratislava - Rača, Žabí Majer
Vašou náplňou práce bude:
- asistencia nadriadenému
- správa časového rozvrhu a kontaktov nadriadeného
- vybavovanie domácich a zahraničných pracovných ciest
- kontakt s obchodnými partnermi
- administratíva, pošta, práca s faktúrami
- zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia pre
klientov (vrátane občerstvenia a vecí potrebných v kancelárií)
- podpora chodu kancelárie (prehľad v spisoch a pracovných dokumentoch, poriadok v miestnosti, kontrola stavu kancelárie)
- plnenie operatívnych úloh podľa príkazov nadriadeného
- náplň práce vychádzajúca z pozície osobnej asistentky
Miesto práce:
Bratislava - Rača, Žabí Majer
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre stabilnú spoločnosť
- benefity spoločnosti
- benefity spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás naša ponuka oslovila a máte záujem byť zaradený/á do výberového konania, pošlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom alebo nemeckom jazyku na nižšie uvedenú emailovú adresu.
V životopise prosím uveďte nasledujúci súhlas na spracovanie osobných údajov.
Poskytnutím svojich osobných údajov dávam súhlas k ich spracovaniu a uchovávaniu v personálnej databáze spoločnosti HRQ SK s.r.o., na dobu 6 mesiacov, v zmysle Zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a pre účely ďalšieho spracovania.
V životopise prosím uveďte nasledujúci súhlas na spracovanie osobných údajov.
Poskytnutím svojich osobných údajov dávam súhlas k ich spracovaniu a uchovávaniu v personálnej databáze spoločnosti HRQ SK s.r.o., na dobu 6 mesiacov, v zmysle Zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a pre účely ďalšieho spracovania.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Našim klientom je nemecká spoločnosť zaoberajúca sa predajom technického materiálu.
Našim klientom je nemecká spoločnosť zaoberajúca sa predajom technického materiálu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ukončené SŠ vzdelanie
- VP skup. B/ aktívny vodič
- prax na podobnej pozícii
- nemecký jazyk na pokročilej úrovni, alebo anglický jazyk na pokročilej úrovni
- základy účtovníctva
- ochota a chuť dlhodobo zastávať danú pozíciu
- časová flexibilita
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- samostatnosť, kreativita, dôslednosť
- organizačné zručnosti
- ochota pomôcť
- VP skup. B/ aktívny vodič
- prax na podobnej pozícii
- nemecký jazyk na pokročilej úrovni, alebo anglický jazyk na pokročilej úrovni
- základy účtovníctva
- ochota a chuť dlhodobo zastávať danú pozíciu
- časová flexibilita
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- samostatnosť, kreativita, dôslednosť
- organizačné zručnosti
- ochota pomôcť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2539470
Dátum zverejnenia: 14.7.2016
2016-07-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: HRQ SK s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou