Manažér nákupného oddelenia / Prievidza

HRQ SK s. r. o.

Miesto práce
Trenčiansky kraj, okres Prievidza
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho významného klienta, spoločnosť pôsobiacu v oblasti nákupu a predaja mobilných telefónov a mobilného príslušenstva hľadáme vhodného uchádzača na pozíciu Manažér nákupného oddelenia.

Náplň práce:
- zodpovednosť za chod nákupného oddelenia po personálnej aj materiálno-technickej stránke
- výber, vedenie, manažment a motivovanie nákupcov
- kontrola dochádzky zamestnancov, príprava podkladov pre mzdy
- komunikácia s dôležitými dodávateľmi
- suport nákupcom pri komunikácia s dodávateľmi, vyjednávaní obchodných podmienok
- spolupráca s ostatnými oddeleniami: retail, marketing, obchod, sklad, účtovné oddelenie
- pravidelný reporting výsledkov manažmentu spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca pre dynamickú a rýchlo sa rozvíjajúcu spoločnosť s pôsobením v SR aj v ČR
- priestor pre sebarealizáciu
- zaujímavé firemné benefity

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás naša ponuka oslovila a máte záujem byť zaradený/á do výberového konania, Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku očakávame na nižšie uvedenej e-mail adrese. Prosím pripojte aj motivačný list, kde uvediete Vašu motiváciu pracovať na danej pozícii.

V životopise prosím uveďte nasledujúci súhlas na spracovanie osobných údajov.
Poskytnutím svojich osobných údajov dávam súhlas k ich spracovaniu a uchovávaniu v personálnej databáze spoločnosti HRQ SK s.r.o., na dobu 6 mesiacov, v zmysle Zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a pre účely ďalšieho spracovania.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Spoločnosť pôsobiaca v oblasti nákupu a predaja mobilných telefónov a mobilného príslušenstva

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ukončené SŠ vzdelanie s maturitou
- min. 5 ročná prax v oblasti nákupu
- prax na pozícii Vedúci nákupu/ Manažér nákupného oddelenia
- skúsenosti a znalosti z prostredia telekomunikácií, elektroniky, elektrotechniky - preferované
- Anglický jazyk - aktívne - PODMIENKA ( aktívna komunikácia so zahraničnými dodávateľmi)
- MS EXCEL - expert
- manažérske zručnosti, prirodzená autorita
- samostatnosť, predvídavosť, improvizácia
- komunikatívnosť , prezentačné a negociačné zručnosti
- orientácia na výsledok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2407820  Dátum zverejnenia: 6.4.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou