HR koordinátor

HRQ SK s. r. o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do rýchlo sa rozrastajúceho tímu našej personálnej agentúry hľadáme nového člena, ktorý nám pomôže rozbehnúť naše aktivity. Hľadáme samostatného, dynamického, komunikatívneho a kreatívneho kolegu. Hľadáme niekoho so skúsenosťami v oblasti HR, ale aj toho, kto zatiaľ túto možnosť nemal, ale svet HR ho veľmi láka.

Náplň práce:
- zodpovednosť za zverené projekty a rozbeh nových zákaziek
- práca v teréne
- komunikácia s klientom na realizačnej úrovni
- vybavovanie požiadaviek zo strany klienta a každodenná komunikácia s ním
- vyhľadávanie a výber zamestnancov pre klienta zo SR aj mimo územia SR
- príprava pracovno-právnej dokumentácie externých zamestnancov
- spracovanie personálnej agendy externých zamestnancov
- realizácia konzultačných hodín u klienta
- príprava podkladov na mzdy v rámci prideleného projektu
- zabezpečovanie nástupov zamestnancov podľa požiadaviek (v prípade potreby skoré ranné hodiny alebo víkendy)
- denná komunikácia s dodávateľmi a externými náborovými centrami a ubytovňami

Zamestnanecké výhody, benefity

- príležitosť naštartovať svoju kariéru v HR oblasti
- možnosť kariérneho postupu v rámci spoločnosti
- dynamická a rôznorodá práca
- práca v príjemnom mladom kolektíve
- príležitosť zapájať sa do rôznych interných projektov a realizovať sa
- možnosť ďalšieho vzdelávania a rozvoja
- notebook, mobil na pracovné účely

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás naša ponuka oslovila a máte záujem byť zaradený/á do výberového konania, Váš životopis v slovenskom jazyku očakávame na nižšie uvedenej e-mail adrese.
Písomné odpovede zasielame iba kandidátom pozvaných na osobný pohovor. Ďakujeme za porozumenie.

V životopise prosím uveďte nasledujúci súhlas na spracovanie osobných údajov.
Poskytnutím svojich osobných údajov dávam súhlas k ich pracovaniu a uchovávaniu v personálnej databáze spoločnosti job solutions s.r.o., na dobu 6 mesiacov, v zmysle Zákona č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a pre účely ďalšieho spracovania.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pozíciu obsadzujeme do nášho vlastného tímu. Sme špecialistami na personálny leasing, outsorcing, recruitment a personálne poradenstvo.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ vzdelanie
- Anglický jazyk - B2 úroveň výhodou nie podmienkou, Ukrajinský alebo ruskyý jazyk na komunikatívnej úrovni
- orientácia so Zákoníkom práce
- skúsenosti na pozícii Koordinátor, Temporary konzultant – výhodou nie podmienkou
- komunikatívnosť, profesionálny prístup a jednanie so zákazníkmi
- výborné prezentačné a komunikačné schopnosti
- samostatnosť, proaktívny prístup
- organizačné schopnosti
- snaha nachádzať riešenia problémov
- orientácia na výsledok
- dynamická osobnosť
- VP – sk. B – aktívny vodič – podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2002884  Dátum zverejnenia: 2.11.2016