Nákupca v zahraničnej výrobnej spoločnosti

HR kontakt, s.r.o., Košice

Miesto práce
Košice, Prešov, okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2016
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1000 EUR/mesiac, odpovedajúci znalostiam

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme pracovníka - pracovníčku obchodno - technického oddelenia so skúsenosťou s komunikáciou so zákazníkmi a dodávateľmi, motivovaného venovať sa nákupu, technickému poradenstvu a obchodno-administratívnej podpore v obchodnom tíme.
Požadujeme VŠ technického zamerania, aktívnu znalosť Nj alebo Aj,
Je potrebné dobré ovládanie MS office a mailových aplikácií.
Očakávame komunikačné zručnosti, schopnosť osloviť klientov, realizovať prieskum ich spokojnosti a následne prinášať nápady a návrhy na zlepšenie.
Je potrebná zodpovednosť, dôslednosť, vytrvalosť, administratívna zručnosť a flexibilita. Potrebná je znalosť technických materiálov, skúsenosti s objednávaním a nákupom výrobných materiálov, nástrojov a spotrebného materiálu vítané.

Zamestnanecké výhody, benefity

veľmi dobré platové podmienky

Informácie o výberovom konaní

Prosíme záujemcov, aby k životopisu pripojili svoju fotografiu a uviedli osoby, u ktorých je možné vyžiadať si referenciu.
Uchádzači, ktorí spĺňajú požiadavky budú následne kontaktovaní.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Renomovaný výrobca, zahraničná firma s presnou strojárskou výrobou, určenou na export.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Je požadovaná komunikatívnosť, schopnosť nadväzovania nových kontaktov, vyjednávanie optimálnych cien a dodacích podmienok, schopnosť počúvať, schopnosť tímovej spolupráce, zameranie na služby a potreby klienta, pravdovravnosť a čestnosť, zmysel pre zodpovednosť, dodržiavanie profesionálnej etiky a slušnosti.
Podmienkou je ochota zabezpečovať administratívnu podporu obchodnému oddeleniu.
Výhodou je pozitívny vzťah a znalosť problematiky strojov a výrobných zariadení.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

HR kontakt, s.r.o.: Konzultačno-poradenská personálna agentúra pre vyhľadanie a výbery pracovníkov, personálne poradenstvo, hodnotenie a psychodiagnostiku, koučing.
Vďaka dlhoročnej skúsenosti našich konzultantov ponúkame klientom riešenie na mieru - výber najvhodnejších uchádzačov, posúdenie ich vnútornej motivácie využitím koučovania, podporu adaptácia pracovníka, garanciu.
Uchádzačom o zamestnanie ponúkame kariérny koučing, poradenstvo úspešnosti, personálno-právne poradenstvo.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 2655712  Dátum zverejnenia: 20.7.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 1000 EUR/mesiac, odpovedajúci znalostiam