Hlavný účtovník pre krajiny SK, CZ, HU a AT

HR Innovations, s. r. o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, okres Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte skúsenosti s vedením účtovného oddelenia, máte znalosti DPH legislatívy, účtovných princípov, cezhraničným obchodovaním s tovarom, viete dobre motivovať tím a komunikujete dobre po anglicky? Hľadáme hlavného účtovníka s anglickým jazykom pre rastúcu medzinárodnú obchodnú spoločnosť v Pezinku so skvelou pracovnou atmosférou. Ak sa v tej pozícii vidíte a je pre Vás dôležitá skvelá pracovná atmosféra, neváhajte sa nám ozvať.

Vašou úlohou bude:
• Zodpovednosť za riadenie účtovníctva a daní v štyroch krajinách - Slovensko, Česko, Rakúsko a Maďarsko
• Riadenie 4-členného tímu účtovného oddelenia
• Vykonávanie konsolidácií
• Príprava a zodpovednosť za včasné a presné mesačné uzávierky
• Príprava mesačných / štvrťročných skupinových medzipodnikových rekonciliácií
• Príprava firemných daňových priznaní a ďalších daňových záležitostí v súlade so zákonnými požiadavkami a spolupráci s daňovými poradcami
• Príprava priznaní k DPH a vykazovanie pre Intrastat
• Zodpovednosť za finančné riadenie skladu spoločnosti a účtovníctvo
• Trénovanie a rozvoj priamych podriadených
• Príprava a schválenie platobných návrhov
• Poradenstvo a podpora ďalších útvarov s ohľadom na spracovanie účtovníctva a daní

Zamestnanecké výhody, benefity

• Motivujúce finančné ohodnotenie a odmeny
• Stabilná a úspešná medzinárodná spoločnosť
• Možnosti kariérneho a osobnostného rastu
• Skvelé teambuildingové akcie
• Atraktívne interné firemné súťaže
• Skvelá pracovná atmosféra

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem a máte potrebné skúsenosti, prosím aby ste nám zaslali Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku na adresu [email protected].

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je stabilná a úspešná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti predaja tovaru so sídlom v Pezinku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosti s vedením účtovného oddelenia min. 3 roky
• Znalosť dane z pridanej hodnoty a reálná skúsenosť s cezhraničným obchodovaním s tovarom
• Znalosť IFRS štandardov veľkou výhodou
• Schopnosť efektívne viesť a správne motivovať tím
• Znalosť anglického jazyka slovom aj písmom podmienkou, znalosť ďaľšieho jazyka výhodou
• Znalosť MS Office
• Skúsenosť so SAP je výhodou
• Orientácia na detail, zodpovednosť
• Motivovaná osobnosť, ktorá chce získať nové vedomosti a má rada nové výzvy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

HR Innovations poskytuje poradenské služby v oblasti riadenia ľudských zdrojov pre firmy aj individuálnych klientov.
Pre firemných klientov poskytujeme špecializovaný recruitment a headhunting na pozície špecialistov a manažmentu, recruitment outsourcing, recruitment tréning a kariérne poradenstvo.
Pre individuálnych klientov poskytujeme kariérové poradenstvo - komplexný manažment kariéry pre lepšie uplatnenie sa na trhu práce - nájdenie vhodného smerovania pri zmene práce, orientácia na trhu práce, komplexná podpora až úspešné nájdenie novej práce.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

2 zamestnanci
ID: 2995112  Dátum zverejnenia: 3.4.2017