Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/Asistentka zákazníckeho centra
HOUR, spol. s r.o.
Miesto práce
M. R. Štefánika 33, okres Žilina
M. R. Štefánika 33, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2017
01.08.2017
Mzdové podmienky (brutto)
výkonostný systém odmeňovania
výkonostný systém odmeňovania
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vystavovanie cenových ponúk
- evidencia objednávok a vystavovanie podkladov pre fakturáciu
- mailová a telefonická komunikácia so zákazníkom: riešenie zákazníckych požiadaviek, realizácia hodnotení spokojnosti
- organizovanie školení
- príprava reportov a podkladov podľa požiadaviek
- operatívne administratívne úlohy pre zabezpečenie chodu zákazníckeho centra (pošta, distribúcia update, zverejňovanie informácií pre zákazníkov na web stránke, objednávanie kancelárskych potrieb, komunikácia s dodávateľmi, práca s interným informačným systémom)
Viac informácií:
https://www.hour.sk/sk/pracovne-ponuky/praca/20/asistent-zc
- evidencia objednávok a vystavovanie podkladov pre fakturáciu
- mailová a telefonická komunikácia so zákazníkom: riešenie zákazníckych požiadaviek, realizácia hodnotení spokojnosti
- organizovanie školení
- príprava reportov a podkladov podľa požiadaviek
- operatívne administratívne úlohy pre zabezpečenie chodu zákazníckeho centra (pošta, distribúcia update, zverejňovanie informácií pre zákazníkov na web stránke, objednávanie kancelárskych potrieb, komunikácia s dodávateľmi, práca s interným informačným systémom)
Viac informácií:
https://www.hour.sk/sk/pracovne-ponuky/praca/20/asistent-zc
Zamestnanecké výhody, benefity
https://www.hour.sk/sk/pracovne-ponuky/praca/20/asistent-zc
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám motivačný list spolu so svojim životopisom elektronicky na adresu [email protected].
Poskytnutím svojich osobných údajov v rozsahu životopisných dát uvedených v zaslanom životopise na uvedenú adresu dávate súhlas k ich spracovaniu a uchovaniu v personálnej databáze na dobu do odvolania Vášho súhlasu za účelom získania zamestnania pre Vašu osobu. Súčasne tým potvrdzujete, že Vaše údaje sú pravdivé a presné.
Poskytnutím svojich osobných údajov v rozsahu životopisných dát uvedených v zaslanom životopise na uvedenú adresu dávate súhlas k ich spracovaniu a uchovaniu v personálnej databáze na dobu do odvolania Vášho súhlasu za účelom získania zamestnania pre Vašu osobu. Súčasne tým potvrdzujete, že Vaše údaje sú pravdivé a presné.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Pozitívny prístup k zákazníkovi
- Príjemné vystupovanie
- Vynikajúce komunikačné schopnosti
- Organizačné schopnosti
- Samostatnosť
- Zodpovednosť
- Príjemné vystupovanie
- Vynikajúce komunikačné schopnosti
- Organizačné schopnosti
- Samostatnosť
- Zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Už od roku 1993 spoločnosť HOUR vyvíja, implementuje a prináša kvalitné a spoľahlivé riešenia do HR procesov, ktoré napomáhajú k efektívnejšiemu fungovaniu tisícom slovenských spoločností. Našim základným poslaním je prinášať hodnoty a softvérové riešenia pre zdravé a efektívne podnikanie na Slovensku. Sledujeme najnovšie technické a technologické trendy a snažíme sa ich uplatniť v našich produktoch. Náš tím tvoria ľudia, ktorí majú za sebou roky praxe, skúsenosti, odborné vzdelanie a ochotu pomôcť a poradiť vždy, keď je to potrebné.
Softvérové riešenia HOUR komplexne zastrešujú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy, dochádzka, organizačné riadenie, získavanie zamestnancov, vzdelávanie zamestnancov, hodnotenie zamestnancov, sociálna starostlivosť, či BOZP a oblasť podvojného účtovníctva.
Softvérové riešenia HOUR komplexne zastrešujú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy, dochádzka, organizačné riadenie, získavanie zamestnancov, vzdelávanie zamestnancov, hodnotenie zamestnancov, sociálna starostlivosť, či BOZP a oblasť podvojného účtovníctva.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3111471
Dátum zverejnenia: 27.6.2017
2017-06-27
lokalita: okres Žilina Pozícia: Asistent Spoločnosť: HOUR, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: výkonostný systém odmeňovania