Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Cost control
Holiday Inn Žilina ****
Miesto práce
Hornopotočná 5, -Trnava, okres Trnava
Hornopotočná 5, -Trnava, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kontrola štatistiky predajných položiek na oddelení F&B;
- pravidelné vypracovávanie štatistík pre predstavenstvo spoločnosti + určovanie nákladovosti za uskutočnené akcie hotela;
- pravidelná komunikácia s ostatnými oddeleniami (Kuchyňa, Sklad, Účtovné odd., ...)
- pravidelné odťažovanie zamestnaneckej stravy;
- kontrola odťažovacích schém;
- stanovovanie marže na jednotlivé položky v prípade potreby;
- nahadzovanie / zadávanie receptúr do systému a ich následná kontrola;
- prepisovanie jedálnych lístkov;
- vytváranie výkazov o predaji, nákladovosti a ďalšie štatistické výkazy v prípade potreby;
- komunikácia (telefonicky, mailom) s firmou spravujúcou program Materials Control v prípade potreby;
- komunikácia s dodávateľmi v prípade potreby;
- analýza dodávateľských služieb dostupných na trhu (komparácie dodávateľov a cien, udržiavanie dodávateľských vzťahov na dobrej úrovni, vyhľadávanie potenciálnych dodávateľov, ...);
-zúčtovanie príjmu -nahrávanie príjemok a prípadneho výdaju do systému
-pravidelné zúčtovanie a vykonávanie inventúr (spracovanie inventarizačných zápisov-vyčíslovanie v prípade manka...)
-pravidelné spracovávanie nákladovosti na raňajky ,čistiace prostriedky , kancelárske potreby,reštauračné služby ,OOPP
-aktívna práca s Excelom a Outlook-om (vypracovávanie štatistických hlásení a nákladovosti a ich následná distribúcia na jednotlivé oddellenia...)
-pravidelné odťažovanie zamestnaneckej stravy,kontrola odťažovacích schém,stanovenie marže na jednotlivé položky v prípade potreby,prepisovanie jedálnych lískov
-v prípade potreby zabezpećiť nákup tovaru po komunikácii s príslušnými oddeleniami
-vytváranie,správa a údržba tovarových kariet,vrátane správneho % pre straty spôsobené a prirodzeným úbytkom hmotnosti spracovaním jednotlivých tovarov
-naskladňovanie tovarov na správne tovarové karty
-kontrola množstva a kvality tovaru pri preberaní tovaru na základe dodacieho listu alebo faktúry
-preberanie tovaru a kontrola na skladpodľa objednávky
-kontrola nákupných cien tovarov,komunikácia s dodávateľmi,monitorovanie najvýhodnejšej ceny a využívanie cenových akcií v komunikácii s nadriadeným pracovníkom
-kontrola záručných lehôt na tovaroch
-dodržiavanie HACCP v skladových priestoroch
-zásobovať strediská podľa požiadaviek
-vybavovanie reklamácií u dodávateľa
-starostlivosť o odpadové hospodárstvo a bezproblémový pohyb odpadov ,objednávanie extra vývozov ,dojednanie najlepšej ceny
-nákup tovaru podľa potreby
-objednávanie nápojov všetkého druhu
-objednávky na kancelársky papier a kancelárske potreby
- pravidelné vypracovávanie štatistík pre predstavenstvo spoločnosti + určovanie nákladovosti za uskutočnené akcie hotela;
- pravidelná komunikácia s ostatnými oddeleniami (Kuchyňa, Sklad, Účtovné odd., ...)
- pravidelné odťažovanie zamestnaneckej stravy;
- kontrola odťažovacích schém;
- stanovovanie marže na jednotlivé položky v prípade potreby;
- nahadzovanie / zadávanie receptúr do systému a ich následná kontrola;
- prepisovanie jedálnych lístkov;
- vytváranie výkazov o predaji, nákladovosti a ďalšie štatistické výkazy v prípade potreby;
- komunikácia (telefonicky, mailom) s firmou spravujúcou program Materials Control v prípade potreby;
- komunikácia s dodávateľmi v prípade potreby;
- analýza dodávateľských služieb dostupných na trhu (komparácie dodávateľov a cien, udržiavanie dodávateľských vzťahov na dobrej úrovni, vyhľadávanie potenciálnych dodávateľov, ...);
-zúčtovanie príjmu -nahrávanie príjemok a prípadneho výdaju do systému
-pravidelné zúčtovanie a vykonávanie inventúr (spracovanie inventarizačných zápisov-vyčíslovanie v prípade manka...)
-pravidelné spracovávanie nákladovosti na raňajky ,čistiace prostriedky , kancelárske potreby,reštauračné služby ,OOPP
-aktívna práca s Excelom a Outlook-om (vypracovávanie štatistických hlásení a nákladovosti a ich následná distribúcia na jednotlivé oddellenia...)
-pravidelné odťažovanie zamestnaneckej stravy,kontrola odťažovacích schém,stanovenie marže na jednotlivé položky v prípade potreby,prepisovanie jedálnych lískov
-v prípade potreby zabezpećiť nákup tovaru po komunikácii s príslušnými oddeleniami
-vytváranie,správa a údržba tovarových kariet,vrátane správneho % pre straty spôsobené a prirodzeným úbytkom hmotnosti spracovaním jednotlivých tovarov
-naskladňovanie tovarov na správne tovarové karty
-kontrola množstva a kvality tovaru pri preberaní tovaru na základe dodacieho listu alebo faktúry
-preberanie tovaru a kontrola na skladpodľa objednávky
-kontrola nákupných cien tovarov,komunikácia s dodávateľmi,monitorovanie najvýhodnejšej ceny a využívanie cenových akcií v komunikácii s nadriadeným pracovníkom
-kontrola záručných lehôt na tovaroch
-dodržiavanie HACCP v skladových priestoroch
-zásobovať strediská podľa požiadaviek
-vybavovanie reklamácií u dodávateľa
-starostlivosť o odpadové hospodárstvo a bezproblémový pohyb odpadov ,objednávanie extra vývozov ,dojednanie najlepšej ceny
-nákup tovaru podľa potreby
-objednávanie nápojov všetkého druhu
-objednávky na kancelársky papier a kancelárske potreby
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom a dynamickom kolektíve;
- účasť na školeniach a kurzoch zvyšujúcich odbornosť a kvalifikáciu;
- práca pre medzinárodnú sieť IHG hotelov;
- využívanie WELLNESS služieb hotela a FITNESS area;
- zľavy na ubytovanie v sieti hotelov IHG po celej EU;
- zľavy na lístky na spoločenské podujatia;
- účasť na školeniach a kurzoch zvyšujúcich odbornosť a kvalifikáciu;
- práca pre medzinárodnú sieť IHG hotelov;
- využívanie WELLNESS služieb hotela a FITNESS area;
- zľavy na ubytovanie v sieti hotelov IHG po celej EU;
- zľavy na lístky na spoločenské podujatia;
Informácie o výberovom konaní
Informácie o výberovom konaní:
V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu, zasielajte Vaše životopisy na e-mailový kontakt:
[email protected]
alebo
[email protected]
Do predmetu správy napíšte " COST CONTROL".
Vopred sa chceme poďakovať všetkým uchádzačom, ktorí budú reagovať na ponúkanú pracovnú pozíciu, chceme upozorniť však na to, že si vyhradzujeme právo kontaktovať LEN tých uchádzačov,ktorí majú potrebné pracovné skúsenosti v oblasti ekonomiky a skladového hospodárstva, a týchto uchádzačov následne pozveme na výberové konanie.
Ďakujeme za porozumenie!
Zaslaním životopisu nám dávate súhlas so spracovaním, správou a archiváciou osobných údajov uvedených v životopise v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a to pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 20 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu, zasielajte Vaše životopisy na e-mailový kontakt:
[email protected]
alebo
[email protected]
Do predmetu správy napíšte " COST CONTROL".
Vopred sa chceme poďakovať všetkým uchádzačom, ktorí budú reagovať na ponúkanú pracovnú pozíciu, chceme upozorniť však na to, že si vyhradzujeme právo kontaktovať LEN tých uchádzačov,ktorí majú potrebné pracovné skúsenosti v oblasti ekonomiky a skladového hospodárstva, a týchto uchádzačov následne pozveme na výberové konanie.
Ďakujeme za porozumenie!
Zaslaním životopisu nám dávate súhlas so spracovaním, správou a archiváciou osobných údajov uvedených v životopise v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a to pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 20 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
EKONOMIKA,GASTRONÓMIA
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť zvládať stresové situácie;
- časová flexibilita a lojalita;
- tímový duch;
- príjemné vystupovanie a prejav, iniciatívnosť;
- záujem sa vzdelávať a pracovať na sebe, proaktívny prístup k práci;
- časová flexibilita a lojalita;
- tímový duch;
- príjemné vystupovanie a prejav, iniciatívnosť;
- záujem sa vzdelávať a pracovať na sebe, proaktívny prístup k práci;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodný 4-hviezdičkový hotel Holiday Inn.
Holiday Inn je jedna zo značiek najväčšej hotelovej siete na svete Intercontinental Hotels Group. Značka pôvodne začínala v Spojených štátoch amerických ako jednoduchá sieť ubytovania pri diaľniciach, až sa postupne rozrástla na najväčšiu hotelovú sieť sveta s 463 453 izbami v 3649 hoteloch, kde sa medziročne ubytuje viac ako 100 miliónov hostí. Súčasťou portfólia Intercontinental Hotel Group sú okrem iných aj svetoznáme značky hotelov: Intercontinental, Hualuxe, Crowne Plazza, Indigo hotels, Even Hotels, Holiday Inn, Holiday Inn Express.
Holiday Inn je jedna zo značiek najväčšej hotelovej siete na svete Intercontinental Hotels Group. Značka pôvodne začínala v Spojených štátoch amerických ako jednoduchá sieť ubytovania pri diaľniciach, až sa postupne rozrástla na najväčšiu hotelovú sieť sveta s 463 453 izbami v 3649 hoteloch, kde sa medziročne ubytuje viac ako 100 miliónov hostí. Súčasťou portfólia Intercontinental Hotel Group sú okrem iných aj svetoznáme značky hotelov: Intercontinental, Hualuxe, Crowne Plazza, Indigo hotels, Even Hotels, Holiday Inn, Holiday Inn Express.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2953590
Dátum zverejnenia: 1.3.2017
2017-03-01
lokalita: okres Trnava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Holiday Inn Žilina ****
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou