Front office manažér pre nový horský rezidenčný rezort vo Vysokých Tatrách

Hotel Elements Properties s.r.o.

Miesto práce
Tatranská Lomnica, Vysoké Tatry
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
3Q/2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 850 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vedenie a riadenie všetkých úsekov Front Office oddelenia za účelom zaistenia najvyšších štandardov servisu v súlade s prevádzkovými postupmi a hotelovými štandardmi.

Úlohou Front Office manažéra bude:

Viesť Front Office (FO) oddelenie k jeho rozvoju a realizovať ciele oddelenia v súlade s trhovými cieľmi hotela.

Usmerňovať FO činnosti / operácie ako príchody / odchody hostí a poskytovať pomoc hosťom pričom je potrebné zaistiť dodržanie všetkých FO pokynov, postupov, štandardov a uspokojenie potrieb hostí.

Rozvíjať, realizovať a neustále prehodnocovať pokyny, postupy, prax a štandardy.

Vyberať, trénovať, rozvíjať, plánovať a riadiť výkony priamych a nepriamych podriadených za účelom zaistenia efektívneho chodu činnosti FO oddelenia.

Udržiavať vysokú viditeľnosť počas špičky / vysokej sezóny za účelom zaistenia hladkého chodu činnosti prevádzky, podporovať dobré vzťahy, prijať nápravné opatrenia a zvládnuť sťažnosti hostí s cieľom ich uspokojenia.

Koordinovať FO povinnosti s ďalšími oddeleniami ako Housekeeping, F&B, oddelenie údržby, Wellness a zaistiť, že všetkým hosťom je poskytovaný priateľský a starostlivý servis od ich príchodu až po odchod podľa hotelových štandardov, a to v bezpečnom a spoľahlivom prostredí.

Pripravovať ročné rozpočty a návrhy počtov zamestnancov na oddelení, riadiť FO oddelenie podľa rozpočtových smerníc.

Udržiavať na rovnakej úrovni všetky bezpečnostné postupy, podporu hotela/reklamu, znalosť produktu, VIP príchody, podujatia/večierky a informovať priamych podriadených tak, aby všetci FO zamestnanci boli schopní odpovedať na otázky a požiadavky hostí.

Vykonávať súbor administratívnych povinností ako sú vedenie a účasť na poradách, písanie záznamov a iné špecifické povinnosti týkajúce sa danej pozície.

Dôkladne poznať hotelový rezervačný systém a pracovať s ním efektívne.

Spoluvytvárať  a dohliadať na UpSell program, informovať o ňom všetkých zamestnancov Front Office a motivovať personál k aktívnemu up-sellingu s cieľom zvýšiť výnosovosť hotela.

Zamestnanecké výhody, benefity

práca v príjemnom prostredí nového rezortu

zamestnanecká strava

vstup do hotelového wellness a fitness

pobyty v spriatelených ubytovacích zariadeniach
ročné odmeny podľa hospodárskeho výsledku rezortu

Informácie o výberovom konaní

Pre zaradenie do výberového konania je potrebné zaslať spoločnosti životopis. Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.6.2024 (ostáva ešte 23 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

hotelierstvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Práca s počítačom - Pokročilý
Hotelový rezervačný systém (ideálne MEWS) - Pokročilý
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Pokladňa - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

3-5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Flexibilita

Iniciatíva

Silná osobnosť

Vedomosti ohľadne maximalizovania ziskov

Budovanie tímovej práce

Plánovanie/Organizovanie

Riešenie problémov/rýchle rozhodovanie sa

Výborné komunikačné schopnosti/Schopnosť počúvať

Priateľský a zodpovedný prístup

Analytické zmýšľanie


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť prevádzkuje horský rezidenčný rezort vo Vysokých Tatrách.
ID: 4828670  Dátum zverejnenia: 13.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 850 EUR/mesiac