Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná v medzinárodnej spoločnosti
Miesto práce
Protifašistických bojovníkov 11, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do medzinárodného tímu hľadáme administratívnu podporu na našu recepciu. Tvojou náplňou práce bude:
Servis pre zamestnancov a návštevníkov spoločnosti:
- privítanie, evidencia a podpora návštevníkov spoločnosti,
- udržiavanie čistoty v priestoroch firmy, dohľad nad externým dodávateľom upratovacieho servisu,
- komunikácia so zamestnancami, podávanie informácií, prijímanie podnetov od zamestnancov,
- rezervácia miestností a ich príprava pre návštevy.
Manažment skladu administratívnych potrieb:
- výdaj a doplňovanie administratívnych potrieb, objednávanie drobného tovaru,
- komunikácia s dodávateľmi tovarov a služieb, kontrola a odsúhlasovanie faktúr.
Administratívne úlohy:
- organizácia služobných ciest,
- spracovávanie vyšlej a došlej pošty, evidencia zmlúv a vstupných kariet,
- výdaj a evidencia služobných telefónov.
Iné:
- spolupráca s ostatnými oddeleniami a zamestnancami spoločnosti,
- podpora HR oddelenia pri organizovaní Dni otvorených dverí, Dni zdravia, Welcome Days, pri sťahovaní zamestnancov, organizácii jazykových kurzov,
- práca v interných systémoch (napr. SAP SRM).
Servis pre zamestnancov a návštevníkov spoločnosti:
- privítanie, evidencia a podpora návštevníkov spoločnosti,
- udržiavanie čistoty v priestoroch firmy, dohľad nad externým dodávateľom upratovacieho servisu,
- komunikácia so zamestnancami, podávanie informácií, prijímanie podnetov od zamestnancov,
- rezervácia miestností a ich príprava pre návštevy.
Manažment skladu administratívnych potrieb:
- výdaj a doplňovanie administratívnych potrieb, objednávanie drobného tovaru,
- komunikácia s dodávateľmi tovarov a služieb, kontrola a odsúhlasovanie faktúr.
Administratívne úlohy:
- organizácia služobných ciest,
- spracovávanie vyšlej a došlej pošty, evidencia zmlúv a vstupných kariet,
- výdaj a evidencia služobných telefónov.
Iné:
- spolupráca s ostatnými oddeleniami a zamestnancami spoločnosti,
- podpora HR oddelenia pri organizovaní Dni otvorených dverí, Dni zdravia, Welcome Days, pri sťahovaní zamestnancov, organizácii jazykových kurzov,
- práca v interných systémoch (napr. SAP SRM).
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne stredoškolské vzdelanie
- predchádzajúca skúsenosť v oblasti administratívy min 1 rok
- MS Word, Excel a PowerPoint - pokročilá úroveň
- Anglický jazyk - úroveň B2
- organizačné zručnosti, komunikačné zručnosti na profesionálnej úrovni
- schopnosť zvládať viacero úloh, práca pod tlakom
- zvládanie stresu
- pozitívny vzťah k dynamickej práci a budovaniu kontaktov
- predchádzajúca skúsenosť v oblasti administratívy min 1 rok
- MS Word, Excel a PowerPoint - pokročilá úroveň
- Anglický jazyk - úroveň B2
- organizačné zručnosti, komunikačné zručnosti na profesionálnej úrovni
- schopnosť zvládať viacero úloh, práca pod tlakom
- zvládanie stresu
- pozitívny vzťah k dynamickej práci a budovaniu kontaktov
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva, ekonómia, jazyky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Benefits
Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:
- denne využívať angličtinu a druhý jazyk (poľský, nemecký, francúzsky, taliansky, bulharský, chorvátsky, maďarský jazyk a mnoho iných),
- rozvíjať technické znalosti v SAP,
- využiť teoretické znalosti získané počas štúdia v medzinárodnom prostredí,
- podieľať sa na zlepšovaní procesov,
- rozvíjať soft skills participáciou na interných tréningoch.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého špecialistu v moderných priestoroch v centre Košíc.
- denne využívať angličtinu a druhý jazyk (poľský, nemecký, francúzsky, taliansky, bulharský, chorvátsky, maďarský jazyk a mnoho iných),
- rozvíjať technické znalosti v SAP,
- využiť teoretické znalosti získané počas štúdia v medzinárodnom prostredí,
- podieľať sa na zlepšovaní procesov,
- rozvíjať soft skills participáciou na interných tréningoch.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého špecialistu v moderných priestoroch v centre Košíc.
ID: 2188219
Dátum zverejnenia: 6.9.2018
2018-09-06
lokalita: Protifašistických bojovníkov 11, Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Holcim European Business Services s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 € brutto