Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager - Hľadáme ľudí, ktorým to myslí
HERRYS s.r.o.
Miesto práce
Žilinská 7, Bratislava
Žilinská 7, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme realitná kancelária s dlhoročnými skúsenosťami a ambicióznymi plánmi. Do nášho dynamického tímu hľadáme šikovnú a sympatickú office managerku, ktorá zabezpečí plynulý chod našej kancelárie v centre Bratislavy.
Čo bude tvojou náplňou práce?
- Práca v xlsx - máme radi poriadok a dôslednosť, zabezpečíš pravidelnú aktualizáciu vybraných dokumentov a budeš starostlivo a dôsledne pracovať s našou databázou.
- Telefonická a e-mailová komunikácia - si pohotová a promptná a dokážeš plynulo komunikovať v slovenskom aj anglickom jazyku. Vybavovanie telefonátov a e-mailová komunikácia s našimi klientmi bude tiež jednou z tvojich pravidelných činností.
- Administratívna podpora - nezľakneš sa papierov, došlú poštu, zmluvy či objednávky riadne zaeviduješ a zabezpečíš plynulý tok dokumentov a informácií v rámci firmy.
- Naši kolegovia - budeš podporou nášmu výnimočnému tímu. Ak máš organizačné zručnosti, nehľadáš problém, ale riešenie, k veciam pristupuješ aktívne, si dokonalý uchádzač.
Zároveň očakávame:
- zodpovedný a proaktívny prístup k práci,
- organizačné schopnosti,
- ochotu a zmysel pre detail,
- schopnosť komunikovať v anglickom jazyku.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Budeš pracovať v príjemnom prostredí v jedinečnom kolektíve.
- Namiesto kolegov získaš nových priateľov.
- Budeš sa s nami baviť (teambuldingy, športové akcie, vianočná párty, narodeninové oslavy, grilovačky...).
- Technická podpora je samozrejmosťou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook Express - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook Express - Pokročilý
Vodičský preukaz
A, B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
- komunikačné a organizačné schopnosti,
- dobré vystupovanie, zodpovednosť, flexibilita a lojalita.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Realitná kancelária HERRYS, so špecializáciou na rezidenčné nehnuteľnosti a nové projekty, pôsobí na bratislavskom realitnom trhu od roku 2011. Za tento čas našla bývanie viac ako 10 000 klientom a ročne realizuje takmer 800 realitných transakcií. V rokoch 2012-2015 a 2019-2023 bola spol. HERRYS vyhlásená za najlepšiu realitnú kanceláriu na Slovensku s ocenením CIJ Best Local Real Estate Agency. V roku 2018 Národná asociácia realitných kancelárií Slovenska vyhlásila HERRYS za REALITNÚ KANCELÁRIU ROKA 2018. V roku 2022 spoločnosť HERRYS získala ocenenie HOF AWARDS 2022 Best of The Best in Central and Eastern Europe v kategórii Best Local Real Estate Agency. V roku 2023 získala spoločnosť HERRYS ocenenie SUPERBRANDS Slovakia 2023 a 2024.
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám svoj životopis a stručný motivačný list.
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám svoj životopis a stručný motivačný list.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4788982
Dátum zverejnenia: 20.3.2024
2024-03-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: HERRYS s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac