Office manager v realitnej kancelárii

HERRYS s.r.o.

Miesto práce
Žilinská 7-9, 811 05 Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Ponúkaný plat (brutto)
850

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme realitná kancelária s dlhoročnými skúsenosťami a ambicióznymi plánmi. Do nášho dynamického tímu hľadáme šikovnú a sympatickú office managerku, ktorá zabezpečí plynulý chod našej kancelárie v centre Bratislavy. Čo bude tvojou náplňou práce?

1. Naši klienti
Budeš prvý človek, s ktorým naši klienti prídu do kontaktu. Očakávame od teba úsmev, profesionálne a súčasne príjemné vystupovanie

2. Administratívna podpora
Nezľakneš sa haldy papierov, ale došlú poštu, zmluvy či objednávky riadne zaeviduješ a zabezpečíš plynulý tok dokumentov a informácií v rámci firmy

3. Aktualizácia web stránky a práca s klientskou databázou
Zabezpečíš pravidelnú aktualizáciu informácií na našej web stránke a budeš starostlivo a dôsledne pracovať s našou klientskou databázou

4. Telefonická a e-mailová komunikácia
Si pohotová a promptná a dokážeš plynulo komunikovať v slovenskom aj anglickom jazyku. Prijímanie telefonátov a preberanie odkazov bude tiež jednou z tvojich pravidelných činností

5. Starostlivosť o spoločné priestory
Všetci chceme pracovať v čistom a útulnom prostredí. Nečakáme od teba, že budeš stále chodiť s prachovkou v ruke :-) Ale zasadačky, kuchynku a spoločné priestory potrebujeme mať stále čisté a pripravené, pretože návštevy sú u nás na dennom poriadku

Zamestnanecké výhody, benefity

1. budeš pracovať v príjemnom prostredí v mladom kolektíve
2. namiesto kolegov získaš nových priateľov
3. budeš sa s nami baviť (teambuldingy, športové akcie, vianočná párty, narodeninové oslavy, grilovačky...)
4. pomôžeme ti kariérne rásť
5. technické vybavenie (mobil) je samozrejmosťou

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu zašlite svoj stručný štruktúrovaný životopis v SJ spolu so súhlasom na spracovanie osobných údajov na e-mailovú adresu: info@herrys.sk
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, za porozumenie vopred ďakujeme.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2017 (ostáva ešte 7 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

marketing, obchod, ekonómia, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Pokladňa - pokročilý
Fakturácia - základy

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme:
- SŠ /príp. VŠ/ vzdelanie so zameraním na obchod a ekonómiu
- komunikačné a organizačné schopnosti
- dobré vystupovanie, zodpovednosť, flexibilita a lojalita
Pozícia je vhodná pre študenta externého štúdia vysokej školy.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Veľkosť nikdy nebola naším cieľom
No od začiatku vieme, že chceme byť najlepší. Prinášať úspech nielen našim klientom, ale aj ľuďom, ktorí s nami pracujú. Dôkazom, že naše úsilie nebolo márne sú i získané ocenenia: V rokoch 2012-2015 bola naša spoločnosť vyhlásená za najlepšiu realitnú kanceláriu na Slovensku s ocenením CIJ Best Local Real Estate Agency. A naša povestná tímová spolupráca nám v roku 2016 priniesla ocenenie CIJ za najlepší obchodný tím, Best Local Power Team of the Year.
Spoločnosť HERRYS zároveň patrí medzi jednu z prvých plne licencovaných realitných kancelárií Národnou asociáciou realitných kancelárií Slovenska.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Adresa spoločnosti

HERRYS s.r.o.
Žilinská 7-9
811 01 Bratislava
http://www.herrys.sk

Kontakt

ID: 1409150   Dátum zverejnenia: 19.5.2017