Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník/-čka zákazníckeho servisu
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Vaša úloha
- Organizácia dennej administratívy na oddelení Customer Service, spracovanie, sledovanie a kontrola objednávok a reklamácií
- Aktualizácia cien, zliav a provízií
- Tvorba reportov
- Kontakt so zákazníkom alebo interne pre účely spracovania objednávok a faktúr
- Zabezpečovanie včasného informačného toku o pohybe tovaru v reálnom čase
- Spolupráca na splnení firemnych cieľov a zlepšovaní výkonu
- Spolupráca na projektoch v oblasti zákaznického servisu
- Práca na určitú dobu 1 rok, s možnosťou ďalšieho umiestnenia v rámci spoločnosti
Vaše zručnosti
- Vysokoškolské alebo úplné stredoškolské vzdelanie
- Zručnosť v obchodno-administratívnych činnostiach, záujem pracovať v oblasti Customer Service
- Znalosť MS Excel
- Skúsenosti s prácou v programe SAP sú výhodou
- Orientácia na detaily, precíznosť, spoľahlivosť, samostatnosť
- Výborné verbálne aj písomné komunikačné zručnosti
ID: 2337457
Dátum zverejnenia: 23.11.2015
2015-11-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Disponent, Koordinátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Henkel Slovensko, spol. s r.o.