Pracovník/-čka zákazníckeho servisu

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Henkel pôsobí na celom svete s poprednými inováciami, značkami a technológiami vo dvoch oblastiach podnikania: Consumer brands (Starostlivosť o domácnosť a Kozmetika) a Adhesive Technologies (Lepidlá a technológie). Náš úspech je založený na neustálom napredovaní a odvážnych jednotlivcoch, ktorí sa neboja prijať výzvy. Pracovať pre Henkel je viac než len práca. Je to vášeň. Máte na to, aby ste sa k nám pridali?

Vaša úloha

  • Organizácia dennej administratívy na oddelení Customer Service, spracovanie, sledovanie a kontrola objednávok a reklamácií
  • Aktualizácia cien, zliav a provízií
  • Tvorba reportov
  • Kontakt so zákazníkom alebo interne pre účely spracovania objednávok a faktúr
  • Zabezpečovanie včasného informačného toku o pohybe tovaru v reálnom čase
  • Spolupráca na splnení firemnych cieľov a zlepšovaní výkonu
  • Spolupráca na projektoch v oblasti zákaznického servisu
  • Práca na určitú dobu 1 rok, s možnosťou ďalšieho umiestnenia v rámci spoločnosti

Vaše zručnosti

  • Vysokoškolské alebo úplné stredoškolské vzdelanie
  • Zručnosť v obchodno-administratívnych činnostiach, záujem pracovať v oblasti Customer Service
  • Znalosť MS Excel
  • Skúsenosti s prácou v programe SAP sú výhodou
  • Orientácia na detaily, precíznosť, spoľahlivosť, samostatnosť
  • Výborné verbálne aj písomné komunikačné zručnosti
ID: 2337457  Dátum zverejnenia: 23.11.2015