Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Transport manager
Heneken, s.r.o.
Miesto práce
Apollo Business center II, blok B, Prievozská 4/A, Bratislava
Apollo Business center II, blok B, Prievozská 4/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2017
01.03.2017
Mzdové podmienky (brutto)
upresnené na osobnom pohovore
upresnené na osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Povinnosti vo vzťahu k odddeleniu:
Vystavovanie objednávok na prepravu a pomocné služby pre obchodné oddelenie spojené s logistikou a prerpravou a ich spracovanie podľa pracovných procesov
Plánovanie zvozov a rozvozov celovozových prípaden dokládkových zásielok a ich následné spracovnie podľa pracovných procesov
Povinnosti vo vzťahu k spoločnosti:
Plní úlohy vyplývajúce z pracovných porád
Buduje pozitívny imidž spoločnosti
Vykonáva mimoriadne úlohy podľa príkazov nadriadeného
Zastupuje a prezentuje spoločnosť pred zakazníkmi, dodávateľmi a odberateľmi spoločnosti
Spolupracuje s ostatnými pracovníkmi a oddeleniami
Dodržiava interné pracovné postupy a smernice spoločnosti
Sleduje efektívnosť a funkčnosť platných pracovných postupov a v prípade potreby aktívne pracuje na ich zlepšovaní
Zodpovednosti vo vzťahu k zasielateľstvu:
Ovláda program učtovno-obchodný program SAP a ostatné programy využívané v spoločnosti
Objednáva prepravy u dopravcov a špedícií
Kontroluje a porovnáva došlé faktúry na základe interných postupov
Kalkuluje a zadáva očakávané náklady na prepravu na základe výslkedkov výberových konaní
Aktívne získava informácie v zasielateľstve, doprave a logistike a poskytuje ich spolupracovníkom
Kontroluje finančnú bilanciu spoločnosti v oblesti logistiky a prepravy v zmysle interných smerníc
Neustále analyzuje a optimalizuje prepravné náklady
Preskumáva zmluvy, objednávky a ponuky
Spolupracuje pri cenotvorbe produktu
Zlepšuje kvalitu služieb
Tvorí a rozvíja nové produkty
Zodpovednosti vo vzťahu k zákaznikom:
Plní zmluvy a požiadavky odberateľov
Rieši a vyhodnocuje reklamácie odberateľov v zmysle platných smerníc
Vystavovanie objednávok na prepravu a pomocné služby pre obchodné oddelenie spojené s logistikou a prerpravou a ich spracovanie podľa pracovných procesov
Plánovanie zvozov a rozvozov celovozových prípaden dokládkových zásielok a ich následné spracovnie podľa pracovných procesov
Povinnosti vo vzťahu k spoločnosti:
Plní úlohy vyplývajúce z pracovných porád
Buduje pozitívny imidž spoločnosti
Vykonáva mimoriadne úlohy podľa príkazov nadriadeného
Zastupuje a prezentuje spoločnosť pred zakazníkmi, dodávateľmi a odberateľmi spoločnosti
Spolupracuje s ostatnými pracovníkmi a oddeleniami
Dodržiava interné pracovné postupy a smernice spoločnosti
Sleduje efektívnosť a funkčnosť platných pracovných postupov a v prípade potreby aktívne pracuje na ich zlepšovaní
Zodpovednosti vo vzťahu k zasielateľstvu:
Ovláda program učtovno-obchodný program SAP a ostatné programy využívané v spoločnosti
Objednáva prepravy u dopravcov a špedícií
Kontroluje a porovnáva došlé faktúry na základe interných postupov
Kalkuluje a zadáva očakávané náklady na prepravu na základe výslkedkov výberových konaní
Aktívne získava informácie v zasielateľstve, doprave a logistike a poskytuje ich spolupracovníkom
Kontroluje finančnú bilanciu spoločnosti v oblesti logistiky a prepravy v zmysle interných smerníc
Neustále analyzuje a optimalizuje prepravné náklady
Preskumáva zmluvy, objednávky a ponuky
Spolupracuje pri cenotvorbe produktu
Zlepšuje kvalitu služieb
Tvorí a rozvíja nové produkty
Zodpovednosti vo vzťahu k zákaznikom:
Plní zmluvy a požiadavky odberateľov
Rieši a vyhodnocuje reklamácie odberateľov v zmysle platných smerníc
Zamestnanecké výhody, benefity
zodpovedajúce finančné ohodnotenie
práca v mladom a príjemnom kolektíve
Možnosť osobného rozvoja a profesného rastu
Bližšie informácie budú komunikované na osobnom stretnutí
práca v mladom a príjemnom kolektíve
Možnosť osobného rozvoja a profesného rastu
Bližšie informácie budú komunikované na osobnom stretnutí
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme dynamická obchodná spoločnosť založená na Slovensku s presahom do celého sveta. Rastieme vďaka partnerstvám na globálnom trhu, ktoré sú založené na obchode s kovmi, výrobe zliatin a nadzemných vodičov v troch výrobných fabrikách na Slovensku, jednej v Turecku, Kanade a Južnej Afrike.
Náš úspech stojí na:
- zabezpečení finálneho produktu s jedinečnými fyzickými a chemickými vlastnosťami,
- splnení legislatívnych požiadaviek v krajine pôsobenia nášho obchodného partnera,
- zaručení spoľahlivej distribúcie produktov a logistického reťazca
- a príprave najlepších finančných podmienok pre obchodných partnerov.
Za 17 rokov sme sa rozrástli na 13 dcérskych spoločností v 7-dmich krajinách s viac ako 600 zamestnancami, vďaka ktorým sme v roku 2022 presiahli tržby 500 mil. €.
Zapojením sa do nášho tímu získaš kolegov nielen zo Slovenska, ale aj z Talianska, Španielska, Srbska, Kanady, Veľkej Británie, Turecka či Indie, ale najmä možnosť podieľať sa na raste medzinárodnej spoločnosti, so slovenskými koreňmi a významným potenciálom na trhu.
Náš úspech stojí na:
- zabezpečení finálneho produktu s jedinečnými fyzickými a chemickými vlastnosťami,
- splnení legislatívnych požiadaviek v krajine pôsobenia nášho obchodného partnera,
- zaručení spoľahlivej distribúcie produktov a logistického reťazca
- a príprave najlepších finančných podmienok pre obchodných partnerov.
Za 17 rokov sme sa rozrástli na 13 dcérskych spoločností v 7-dmich krajinách s viac ako 600 zamestnancami, vďaka ktorým sme v roku 2022 presiahli tržby 500 mil. €.
Zapojením sa do nášho tímu získaš kolegov nielen zo Slovenska, ale aj z Talianska, Španielska, Srbska, Kanady, Veľkej Británie, Turecka či Indie, ale najmä možnosť podieľať sa na raste medzinárodnej spoločnosti, so slovenskými koreňmi a významným potenciálom na trhu.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 2932749
Dátum zverejnenia: 16.2.2017
2017-02-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Manažér logistiky, Manažér reklamačného oddelenia, Office manager Spoločnosť: Heneken, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: upresnené na osobnom pohovore