Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznícky servis a podpora predaja
Helske, s.r.o.
Miesto práce
Ferka Urbánka 20/A, okres Spišská Nová Ves
Ferka Urbánka 20/A, okres Spišská Nová Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na tejto pozícii budete samozrejme v častom kontakte so zákazníkmi - poskytovať profesionálny servis a zároveň budete pravá ruka pre Obchodného manažéra.
- Potvrdzovanie nákupnej objednávky zákazníkovi (správne množstvo, správna cena, platobná podmienka). Informovanie zákazníka o stave objednávky a o prípadných zmenách výroby. Poskytovanie informácie o expedovanom tovare.
- Administratívne spravuje cenník pre zákazníka, aktualizuje cenník pri zmenách
definovaných a schválených Obchodným manažérom.
- Poskytovanie procesných informácií, napríklad o stave spracovania objednávky, riešenie reklamácií,, rôzne informačné požiadavky, podávanie informácií o faktúrach.
- Práca s databázovým systémom, evidovanie údajov o zákazníkoch, vytváranie reportov.
- Potvrdzovanie nákupnej objednávky zákazníkovi (správne množstvo, správna cena, platobná podmienka). Informovanie zákazníka o stave objednávky a o prípadných zmenách výroby. Poskytovanie informácie o expedovanom tovare.
- Administratívne spravuje cenník pre zákazníka, aktualizuje cenník pri zmenách
definovaných a schválených Obchodným manažérom.
- Poskytovanie procesných informácií, napríklad o stave spracovania objednávky, riešenie reklamácií,, rôzne informačné požiadavky, podávanie informácií o faktúrach.
- Práca s databázovým systémom, evidovanie údajov o zákazníkoch, vytváranie reportov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v mladom kolektíve, v dynamickom prostredí, s možnosťou kariérneho uplatnenia.
Informácie o výberovom konaní
Prosím, posielajte svoj štruktúrovaný životopis na uvedenú emailovú adresu. Kontaktovať budeme uchádzačov spĺňajúcich požadované kritéria.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika, Obchod, Manažment podniku
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
spoľahlivosť, zodpovednosť, flexibilita, zákaznícky prístup, dôslednosť, empatia, asertivita
komunikatívnosť, organizačné a kombinačné schopnosti, analytické a logické myslenie, zvládanie stresových situácií
komunikatívnosť, organizačné a kombinačné schopnosti, analytické a logické myslenie, zvládanie stresových situácií
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Najvyššou hodnotou spoločnosti je výroba absolútne ekologicky a zdravotne nezávadných certifikovaných produktov, ktoré svojimi unikátnymi technologickými vlastnosťami, predstavujú jedinečné a patentom chránené spojenie najmodernejších poznatkov, ekologických princípov a novodobých inovácií. Vďaka nášmu vlastnému vývojovému a výskumnému centru, je tak spoločnosť schopná vyvíjať produkty, ktoré pomáhajú firmám a domácnostiam priamo znižovať spotrebu energií a uhlíkovej stopy, čím je chránené prírodné bohatstvo a životné prostredie.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3155432
Dátum zverejnenia: 9.8.2017
2017-08-09
lokalita: okres Spišská Nová Ves Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Helske, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou