Samostatný personalista (recruiter)

Miesto práce
okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Organizácia a realizácia náboru a výberu zamestnancov spoločnosti
- Zodpovednosť za evidenciu uchádzačov o zamestnanie
- Organizácia a realizácia pracovných pohovorov
- Komunikácia a spolupráca s personálnymi agentúrami
- Zodpovednosť za aktualizáciu organizačnej štruktúry spoločnosti
- Pravidelné reportovanie ohľadom stavu zamestnancov
- Spolupráca na vytváraní sociálneho programu a organizovaní jednotlivých aktivít pre zamestnancov
- Spolupráca na komunikačných projektoch pre zamestnancov

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v príjemnom kolektíve
- Stabilita nadnárodnej spoločnosti
- Možnosť profesijného rastu
- Možnosť spolupracovať na zaujímavých projektoch
- Vzdelávacie aktivity, firemné akcie
- 13. a 14. plat podľa hospodárskeho výsledku spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate požiadavky a naša pracovná ponuka Vás oslovila, zašlite prosím svoj životopis v slovenskom aj anglickom/nemeckom jazyku na kontakty uvedené nižšie.

KONTAKOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

humanitné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

IBM Lotus Notes - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

minimálne 2 roky

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ/VŠ vzdelanie ekonomického/humanitného smeru
- Minimálne 2 roky praxe v oblasti personalistiky (nábor a výber zamestnancov, vzdelávanie, personálna agenda)
- Plynulá znalosť anglického alebo nemeckého jazyka
- Znalosť práce s PC - Lotus Notes, MS Office, SAP R/3 je výhodou
- Vodičský preukaz skupiny B
- Samostatnosť, aktívnosť, drive, výborné komunikatívne zručnosti, príjemné vystupovanie, organizačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť HELLA je globálne pôsobiaci rodinný podnik s okolo 36 000 zamestnancami a viac ako 125 pobočkami vo viac ako 35 krajinách. Koncern HELLA vyvíja a vyrába komponenty a systémy svetelnej techniky a elektroniky v obchodnej oblasti automobilového priemyslu. HELLA okrem toho disponuje jednou z najväčších obchodných organizácií pre automobilové súčiastky, príslušenstvo, diagnostiku a servisné služby v Európe. V segmente špeciálnych produktov HELLA vyvíja výrobky pre špeciálne vozidlá a úplne nezávislé produkty, ako napríklad osvetlenie ulíc a priemyselné osvetlenie. V podniku so zahraničnou majetkovou účasťou vznikajú okrem toho kompletné moduly pre automobily, klimatizačné systémy a palubnú kabeláž. S približne 7 000 zamestnancami v oblasti výskumu a vývoja patrí HELLA k významným tvorcom inovácií na trhu.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Vojtková
Tel.: +421914395297
E-mail: poslať životopis
ID: 948910  Dátum zverejnenia: 21.2.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou