HR špecialista pre vzdelávanie

Miesto práce
okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zodpovednosť za všetky činnosti vnútropodnikového vzdelávacieho procesu (plánovanie, realizácia, monitorovanie)
- koordinácia integračného procesu nových zamestnancov
- plánovanie jednotlivých vzdelávacích aktivít
- podpora vedúcich pracovníkov pri definovaní vzdelávacích a rozvojových potrieb
- organizačné a obsahové zabezpečenie jednotlivých vzdelávacích aktivít
- neustále zlepšovanie vzdelávacieho procesu v spoločnosti
- spolupráca na komunikačných projektoch pre zamestnancov

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v príjemnom kolektíve
- Stabilita nadnárodnej spoločnosti
- Možnosť profesijného rastu
- Možnosť spolupracovať na zaujímavých projektoch
- Vzdelávacie aktivity, firemné akcie
- 13. a 14. plat podľa hospodárskeho výsledku spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate požiadavky a naša pracovná ponuka Vás oslovila, zašlite prosím svoj životopis v slovenskom aj anglickom jazyku na kontakty uvedené nižšie.

KONTAKOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

humanitný smer

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

IBM Lotus Notes - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
SAP - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne 3 roky praxe v oblasti lead@development
- plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom)
- skúsenosti s nastavovaním systémov riadenia talentu, nástupníctva a výkonu výhodou
- praktické skúsenosti s projektmi vzdelávania (tvorba/ realizácia)
- skúsenosti s individuálnym rozvojom a hodnotením vedúcich výhodou
Hľadáme samostatného, dynamického, osobnostne zrelého kandidáta, ktorý má drive, výborné prezentačné a komunikačné zručnosti, organizačné schopnosti a príjemné vystupovanie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť HELLA je globálne pôsobiaci rodinný podnik s okolo 36 000 zamestnancami a viac ako 125 pobočkami vo viac ako 35 krajinách. Koncern HELLA vyvíja a vyrába komponenty a systémy svetelnej techniky a elektroniky v obchodnej oblasti automobilového priemyslu. HELLA okrem toho disponuje jednou z najväčších obchodných organizácií pre automobilové súčiastky, príslušenstvo, diagnostiku a servisné služby v Európe. V segmente špeciálnych produktov HELLA vyvíja výrobky pre špeciálne vozidlá a úplne nezávislé produkty, ako napríklad osvetlenie ulíc a priemyselné osvetlenie. V podniku so zahraničnou majetkovou účasťou vznikajú okrem toho kompletné moduly pre automobily, klimatizačné systémy a palubnú kabeláž. S približne 7 000 zamestnancami v oblasti výskumu a vývoja patrí HELLA k významným tvorcom inovácií na trhu.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Vojtková
Tel.: +421914395297
E-mail: poslať životopis
ID: 3057608  Dátum zverejnenia: 5.7.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou