HR partner

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Trenčín
  • Ponúkaný plat (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- riadenie ľudských zdrojov v prevádzke Trenčín
- riadenie KPI a spolupráca pri realizácii HR procesov a projektov s HR managerom spoločnosti
- prijímanie nevyhnutných opatrení v oblasti náboru, prijímania, uvoľňovania a starostlivosti o zamestnancov
- realizácia cieľov personálnej politiky spoločnosti
- vyhľadávanie nových pracovníkov, ich prijímanie a prepúšťanie v zmysle ustanovení Zákonníka práce, spracovanie agendy uchádzačov o zamestnanie
- vedenie personálnej a mzdovej evidencie pracovníkov podľa platných predpisov
- implementácia procesov ďalšieho rozvoja pracovníkov
- organizovanie školiacich aktivít, vrátane výberu a hodnotenia vzdelávacích subjektov a ich evidencia
- poradenstvo zamestnancom v oblasti pracovného práva, HR procesov a HR problematiky
- organizácia a realizácia pracovných pohovorov
- komunikácia a spolupráca s externými spoločnosťami
- zodpovednosť za aktualizáciu organizačnej štruktúry spoločnosti
- pravidelné reportovanie ohľadom stavu zamestnancov
- spolupráca na vytváraní sociálneho programu a organizovaní jednotlivých aktivít pre zamestnancov

Iné výhody

- Práca v príjemnom kolektíve
- Stabilita nadnárodnej spoločnosti
- Možnosť profesijného rastu
- Možnosť spolupracovať na zaujímavých projektoch
- Vzdelávacie aktivity, firemné akcie
- 13. a 14. plat podľa hospodárskeho výsledku spoločnosti

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - používateľ

IBM Lotus Notes - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - expert
SAP - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

5

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- VŠ vzdelanie ekonomického/humanitného smeru
- Minimálne 5 rokov praxe v oblasti personalistiky (nábor a výber zamestnancov, vzdelávanie, personálna agenda)
- Plynulá znalosť anglického jazyka
- Znalosť práce s PC - Lotus Notes, MS Office, SAP R/3
- Vodičský preukaz skupiny B
- Samostatnosť, aktívnosť, drive, dynamickosť, komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie, organizačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Hella is an automotive parts supplier develops and manufactures components and systems for lighting technology and electronics for the automotive industry. In addition, joint venture companies also produce complete vehicle modules, air conditioning systems and vehicle electric systems. Hella has one of the largest aftermarket organizations in the world for automotive parts and accessories, with its own sales companies and partners in more than 100 countries. The consolidated turnover of the Hella Group is around 3.9 billion euros. Hella is one of the top 50 automotive parts suppliers in the world and one of the 100 largest industrial companies in Germany. More than 25,000 people work in 70 manufacturing facilities, production subsidiaries and joint ventures all over the world. More than 3,500 engineers and technicians work in research and development throughout the company group. Customers include all leading vehicle and system manufacturers, as well as the automotive parts aftermarket.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate požiadavky a naša pracovná ponuka Vás oslovila, zašlite prosím svoj životopis v slovenskom aj anglickom jazyku na kontakty uvedené nižšie.

KONTAKOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV

Adresa spoločnosti

Hella Slovakia Signal Lighting s.r.o.
Hrežďovská 1629/16
957 04 Bánovce nad Bebravou
http://www.hella.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Bánovce nad Bebravou
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2438188   Dátum zverejnenia: 29.11.2016