Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka oddelenia Asset Managementu pre medzinárodnú developerskú spoločnosť
HEADSCOUT s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Motivujúci
Motivujúci
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, jednu z najväčších developerských spoločností v CEE regióne, hľadáme kandidátku, ktorá doplní tím leasingového oddelenia a Asset Managementu.
Hľadáme kandidátku s aktívnym anglickým jazykom, dobrými organizačnými schopnosťami a reprezentatívnym vystupovaním.
- organizácia pracovného času manažérov (Outlook) v ich kalendároch, organizovanie interných aj externých meetingov
- vybavovanie telefonátov, privítanie návštev, vybavovanie poštovej a emailovej korešpondencie
- organizačná a koordinačná činnosť, komunikácia s interným a externým prostredím (nájomcami)
- príprava a organizovanie stretnutí/porád interných i externých skupín, príprava materiálov na stretnutie pre managerov
- zastúpenie manažéra vo veci schválenia niektorých žiadostí, rozhodnutí, výdajov v závislosti od delegovaných právomocí
- tlač/viazanie/skenovanie dokumentov (zmluvy, objednávky) a zabezpečovanie ich podpisovania
- vyhľadávanie informácií, zisťovanie kontaktov, zabezpečovanie účasti na konferenciách
- nahrávanie nových dát a aktualizácia dát v CRM systéme
- vedenie knihy jázd, vyúčtovanie služobných ciest, zúčtovanie cestovných nákladov
- rezervácia hotelov, leteniek, taxi
- objednávanie prekladov do/z angličtiny
- schvaľovanie faktúr
- objednávanie tovaru z internetu (napr. knihy)
- organizácia team-buildingových akcií v rámci teamu
Hľadáme kandidátku s aktívnym anglickým jazykom, dobrými organizačnými schopnosťami a reprezentatívnym vystupovaním.
- organizácia pracovného času manažérov (Outlook) v ich kalendároch, organizovanie interných aj externých meetingov
- vybavovanie telefonátov, privítanie návštev, vybavovanie poštovej a emailovej korešpondencie
- organizačná a koordinačná činnosť, komunikácia s interným a externým prostredím (nájomcami)
- príprava a organizovanie stretnutí/porád interných i externých skupín, príprava materiálov na stretnutie pre managerov
- zastúpenie manažéra vo veci schválenia niektorých žiadostí, rozhodnutí, výdajov v závislosti od delegovaných právomocí
- tlač/viazanie/skenovanie dokumentov (zmluvy, objednávky) a zabezpečovanie ich podpisovania
- vyhľadávanie informácií, zisťovanie kontaktov, zabezpečovanie účasti na konferenciách
- nahrávanie nových dát a aktualizácia dát v CRM systéme
- vedenie knihy jázd, vyúčtovanie služobných ciest, zúčtovanie cestovných nákladov
- rezervácia hotelov, leteniek, taxi
- objednávanie prekladov do/z angličtiny
- schvaľovanie faktúr
- objednávanie tovaru z internetu (napr. knihy)
- organizácia team-buildingových akcií v rámci teamu
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre významnú developerskú spoločnosť s medzinárodným pôsobením
- dynamická práca v príjemnom kolektíve
- práca na medzinárodných projektoch
- profesijný rast
- koncoročný bonus do výšky troch platov a iné benefity (team-buildingy, vzdelávanie, kurzy atď.)
- dynamická práca v príjemnom kolektíve
- práca na medzinárodných projektoch
- profesijný rast
- koncoročný bonus do výšky troch platov a iné benefity (team-buildingy, vzdelávanie, kurzy atď.)
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás pracovná pozícia oslovila, neváhajte nás kontaktovať zaslaním Vášho životopisu na e-mailovú adresu:
[email protected].
Kontaktovať budeme uchádzačky, ktoré spĺňajú podmienky pracovnej ponuky.
[email protected].
Kontaktovať budeme uchádzačky, ktoré spĺňajú podmienky pracovnej ponuky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Stavebný priemysel
Pozíciu obsadzujeme pre klienta.
Pozíciu obsadzujeme pre klienta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti
- time management
- výborný písomný prejav v SJ a AJ
- prax na pozícii asistentky minimálne 1-2 roky
- MS office balík (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) – pokročilá úroveň
- flexibilita
- samostatnosť
- diskrétnosť
- vodičský preukaz skupina B
- time management
- výborný písomný prejav v SJ a AJ
- prax na pozícii asistentky minimálne 1-2 roky
- MS office balík (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) – pokročilá úroveň
- flexibilita
- samostatnosť
- diskrétnosť
- vodičský preukaz skupina B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
HEADSCOUT s.r.o. je personálna spoločnosť, ktorá sa zameriava na recruitment a headhunting najlepších profesionálov naprieč všetkými odvetviami a oblasťami. Najrýchlejšie rozvíjajúca sa personálna spoločnosť s dôrazom na kvalitu a rýchlosť poskytovaných služieb. V súčasnosti nám dôveruje viac ako 70 medzinárodných klientov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3120589
Dátum zverejnenia: 2.1.2018
2018-01-02
lokalita: Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Leasingový poradca, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: HEADSCOUT s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Motivujúci