Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Management Board Assistant
HEADSCOUT s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Motivujúci
Motivujúci
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, významnú developerskú spoločnosť, hľadáme pozíciu PA, ktorá bude zodpovedná za organizovanie kalendára a iných aktivít pre manažérov nadnárodnej developerskej spoločnosti.
Na pozíciu hľadáme samostatnú, angažovanú a dedikovanú kandidátku, so skúsenosťou ako PA, aktívnym anglickým jazykom a profesionálnym vystupovaním.
- Má znalosti a prehľad o fungovaní manažérov, o významných aktivitách v rámci oddelenia a spoločnosti.
- Vybavuje korešpondenciu (prijíma, eviduje a odosiela), prijíma, selektuje a prepája telefonáty.
- Spracováva a archivuje dokumenty
- Zbiera podklady k prezentáciám a pripravuje prezentácie. Participuje na prezentáciách, robí zápisy z meetingov a stretnutí.
- Pripravuje podklady k faktúram, eviduje náklady v rámci prideleného oddelenia.
- Pozná potreby a pracovný rozvrh manažérov, má prehľad o fungovaní, potrebách ako i zmenách v rozvrhu.
- Spravuje kalendár a informuje v dostatočnom predstihu o plánovaných aktivitách a rozvrhu
- Plánuje a organizuje pracovné stretnutia, pripravuje podklady, rezervuje zasadacie miestnosti, materiálne zabezpečuje stretnutia a objednáva občerstvenie. Prijíma a usádza návštevy.
- Zabezpečuje služobné cesty, dopravu a rezervuje ubytovanie.
Na pozíciu hľadáme samostatnú, angažovanú a dedikovanú kandidátku, so skúsenosťou ako PA, aktívnym anglickým jazykom a profesionálnym vystupovaním.
- Má znalosti a prehľad o fungovaní manažérov, o významných aktivitách v rámci oddelenia a spoločnosti.
- Vybavuje korešpondenciu (prijíma, eviduje a odosiela), prijíma, selektuje a prepája telefonáty.
- Spracováva a archivuje dokumenty
- Zbiera podklady k prezentáciám a pripravuje prezentácie. Participuje na prezentáciách, robí zápisy z meetingov a stretnutí.
- Pripravuje podklady k faktúram, eviduje náklady v rámci prideleného oddelenia.
- Pozná potreby a pracovný rozvrh manažérov, má prehľad o fungovaní, potrebách ako i zmenách v rozvrhu.
- Spravuje kalendár a informuje v dostatočnom predstihu o plánovaných aktivitách a rozvrhu
- Plánuje a organizuje pracovné stretnutia, pripravuje podklady, rezervuje zasadacie miestnosti, materiálne zabezpečuje stretnutia a objednáva občerstvenie. Prijíma a usádza návštevy.
- Zabezpečuje služobné cesty, dopravu a rezervuje ubytovanie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre úspešnú, rýchlo rastúcu spoločnosť s medzinárodným pôsobením
- dynamická práca v príjemnom kolektíve
- práca na medzinárodných projektoch
- profesijný rast
- koncoročný bonus do výšky troch platov
- dynamická práca v príjemnom kolektíve
- práca na medzinárodných projektoch
- profesijný rast
- koncoročný bonus do výšky troch platov
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás pracovná pozícia oslovila, neváhajte nás kontaktovať zaslaním Vášho životopisu na e-mailovú adresu:
[email protected]
[email protected]
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Pozíciu obsadzujeme pre klienta.
Pozíciu obsadzujeme pre klienta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na pozícii Osobnej asistentky
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- samostatnosť a schopnosť prioritizovať
- dôslednosť
- proaktívna osobnosť
- teamový hráč
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- samostatnosť a schopnosť prioritizovať
- dôslednosť
- proaktívna osobnosť
- teamový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
HEADSCOUT s.r.o. je personálna spoločnosť, ktorá sa zameriava na recruitment a headhunting najlepších profesionálov naprieč všetkými odvetviami a oblasťami. Najrýchlejšie rozvíjajúca sa personálna spoločnosť s dôrazom na kvalitu a rýchlosť poskytovaných služieb. V súčasnosti nám dôveruje viac ako 70 medzinárodných klientov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2920139
Dátum zverejnenia: 3.2.2017
2017-02-03
lokalita: Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: HEADSCOUT s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Motivujúci