Finance Department Assistant

HEADSCOUT s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
na základe skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- práca s MS Office, písanie listov, formulárov a iných dokumentov, aktualizácia údajov
v databázach (kontakty, email. skupiny a pod.)
- spolupráca s účtovným oddelením spoločnosti (príprava základných podkladov)
- vybavovanie telefonátov, privítanie návštev, vybavovanie poštovej a emailovej korešpondencie
- organizácia pracovného času manažérov (Outlook) v ich kalendároch, organizovanie interných aj externých meetingov
- organizačná a koordinačná činnosť, komunikácia s interným a externým prostredím (obchodní partneri – väčšinou bankový sektor)
- príprava materiálov na stretnutia (PowerPoint prezentácie)
- zastúpenie manažéra vo veci schválenia niektorých žiadostí, rozhodnutí, výdajov v závislosti od delegovaných právomocí
- tlač/viazanie/skenovanie dokumentov a zabezpečovanie ich podpisovania
- vyhľadávanie informácií, zisťovanie kontaktov, zabezpečovanie účasti na konferenciách
- vedenie knihy jázd, vyúčtovanie služobných ciest, zúčtovanie cestovných nákladov
- rezervácia hotelov, leteniek, taxi
- zabezpečovanie prekladov do/z angličtiny
- schvaľovanie faktúr
- organizácia team-buildingových akcií v rámci teamu
- vypracovávanie prezentácií a reportov (.ppt & .xlsx)
- pomoc s niektorými súkromnými/osobnými záležitosťami manažérov – na základe dohody

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca pre významnú developerskú spoločnosť s medzinárodným pôsobením
- dynamická práca v príjemnom kolektíve
- práca na medzinárodných projektoch
- profesijný rast
- koncoročný bonus do výšky troch platov

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás pracovná pozícia oslovila, neváhajte nás kontaktovať zaslaním Vášho životopisu na e-mailovú adresu:
[email protected].

Kontaktovať budeme uchádzačky, ktoré spĺňajú podmienky pracovnej ponuky.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Stavebný priemysel

Pozíciu obsadzujeme pre klienta.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti
- time management
- výborný písomný prejav v SJ a AJ
- angličtina na úrovni B2 minimálne
- prax na pozícii asistentky minimálne 2 roky (prax na finančnom oddelení výhodou)
- skúsenosť s prácou pre viac manažérov
- MS office balík (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) – pokročilá úroveň
- flexibilita
- samostatnosť
- diskrétnosť
- vodičský preukaz skupina B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

HEADSCOUT s.r.o. je personálna spoločnosť, ktorá sa zameriava na recruitment a headhunting najlepších profesionálov naprieč všetkými odvetviami a oblasťami. Najrýchlejšie rozvíjajúca sa personálna spoločnosť s dôrazom na kvalitu a rýchlosť poskytovaných služieb. V súčasnosti nám dôveruje viac ako 70 medzinárodných klientov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2918616  Dátum zverejnenia: 14.3.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: na základe skúseností