Spolupracovník/spolupracovníčka pre telefonickú starostlivosť o zákazníkov pre kanceláriu v Bratislave

Hausengel Betreuungsdienstleistungen GmbH

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2016

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Počas ďalšej expanzie hľadáme nemecky hovoriaceho/hovoriacich zamestnanca/zamestnancov pre telefonickú starostlivosť o zákazníkov pre našu kanceláriu v Bratislave. K vašim úlohám bude patriť telefonická starostlivosť o našich franšízantov pri všetkých organizačných, obchodných a právnych otázkach, ako aj plánovanie a riadenie objednávok. Vaša oblasť úloh zahŕňa okrem toho organizačné vedenie kancelárie a riadenie personálu v počte cca 5 zamestnancov.

Vaše relevantné podklady alebo otázky v nemeckom jazyku zasielajte na:
(do predmetu uveďte "Telefonische Kundenbetreuung in Bratislava")

Hausengel Betreuungsdienstleistungen GmbH
Tel.: 0049 / 6424 928370
[email protected]

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie stabilnej a dlhoročnej zahraničnej spoločnosti
- práca v mladom, dynamickom a medzinárodnom kolektíve
- zaučenie a zapracovanie v centrále v Nemecku
- vzdelávací a rozvojoví systém

Informácie o výberovom konaní

Podľa motta „nepretržite postarané“ ponúka spoločnosť Hausengel opatrovanie a podporu pre ľudí, ktorí sú odkázaní na starostlivosť a/alebo opateru v Nemecku. Preberáme rozsiahly servis za samostatný opatrovateľský personál, ktorý by chcel poskytovať svoje služby v Nemecku. Patrí k nemu napr. sprostredkovanie objednávky, prevzatie kompletnej administratívy a všetkých byrokratických činností.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchodné vzdelanie (nieje striktnou podmienkou)

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Základy
Strojopis - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vynikajúca znalosť nemčiny je nevyhnutným predpokladom
- Ukončené vzdelanie v obchodnej oblasti a tiež pracovné skúsenosti, v rámci ktorých ste čiastočne pracovali v oblasti telefonického poradenstva zákazníkom
- Vykonávanie telefonických rozhovorov zamerané na výsledky, pričom nesmiete zabudnúť na potrebný cit pre svojho obchodného partnera
- Veľmi dobré znalosti Microsoft-Office, predovšetkým Outlook, Word a Access
- Kritiku a sťažnosti si neberte osobne, ale považujte ich za šancu na ďalší rozvoj
- Výhodou sú osobné alebo pracovné skúsenosti v oblasti domáceho ošetrovania a/alebo starostlivosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Hausengel je dlhoročnou stabilnou a expandujúcou nemeckou firmou, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním opatrovateľských služieb a domácou ošetrovateľskou starostlivosťou.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov