Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Význam názvu spoločnosti Hagleitner symbolizuje inovatívnu hygienu. V Rakúsku
sme lídrom na trhu a v priamom predaji sme v strednej a východnej Európe veľmi
úspešní. Prostredníctvom nášho servisného centra v Senci sa staráme o slovenských
klientov. Základom nášho úspechu je naša firemná kultúra, ktorá predstavuje hodnoty
ako kvalita, budúcnosť, nadšenie a tradícia. To najdôležitejšie však je a zostáva
človek – centrálna hodnota u firmy Hagleitner.
- Rozvoj a organizácia aktivít servisného centra, odborný a personálny vývoj zamestnancov
- Koordinácia a rozvoj oddelenia spracovania objednávok, organizácia vozového parku, skladového hospodárstva
- Plánovanie rozvozných túr, optimálna spolupráca s oddelením predaja
- Komunikácia so štátnymi orgánmi a inštitúciami
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
-Min. stredné ukončené ekonomické vzdelanie
- Prax v oblasti spracovania objednávok a logistiky vítaná
- Skúsenosti s vedením tímu výhodou
- pokročilé IT zručnosti (MS Office, ERP-systém, MS Navision)
- perfektné komunikačné a organizačné vlastnosti
- tímový hráč
- flexibilita, schopnosť zvládať záťaž, spoľahlivosť a zodpovednosť
- NJ aktívne slovom a písmom podmienkou
Čo Vám ponúkame:
Ako expandujúca spoločnosť Vám ponúkame dlhodobé pracovné miesto, fundovaný zácvik v našej spoločnosti.
Pracovnú klímu, ktorá je podmieňovaná našou firemnou kultúrou.
Informácie o výberovom konaní:
Tešíme sa na osobné stretnutie s Vami. Pošlite nám Váš životopis poštou alebo mailom v slovenskom a nemeckom jazyku.
Odoslaním Vášho životopisu nám automaticky dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v súlade s právnymi predpismi.
Kontaktovaní budú len tí uchádzači, ktorí postúpia do užšieho výberu.
HAGLEITNER HYGIENE SLOVENSKO S.R.O.
Blažena Turiničová
Diaľničná cesta 27, 903 01 Senec
E-mail: [email protected] www.hagleitner.sk
Administratívny pracovník/-čka (Miesto práce Senec- Logistický park, nástup IHNEĎ)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:- Rozvoj a organizácia aktivít servisného centra, odborný a personálny vývoj zamestnancov
- Koordinácia a rozvoj oddelenia spracovania objednávok, organizácia vozového parku, skladového hospodárstva
- Plánovanie rozvozných túr, optimálna spolupráca s oddelením predaja
- Komunikácia so štátnymi orgánmi a inštitúciami
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
-Min. stredné ukončené ekonomické vzdelanie
- Prax v oblasti spracovania objednávok a logistiky vítaná
- Skúsenosti s vedením tímu výhodou
- pokročilé IT zručnosti (MS Office, ERP-systém, MS Navision)
- perfektné komunikačné a organizačné vlastnosti
- tímový hráč
- flexibilita, schopnosť zvládať záťaž, spoľahlivosť a zodpovednosť
- NJ aktívne slovom a písmom podmienkou
Čo Vám ponúkame:
Ako expandujúca spoločnosť Vám ponúkame dlhodobé pracovné miesto, fundovaný zácvik v našej spoločnosti.
Pracovnú klímu, ktorá je podmieňovaná našou firemnou kultúrou.
Informácie o výberovom konaní:
Tešíme sa na osobné stretnutie s Vami. Pošlite nám Váš životopis poštou alebo mailom v slovenskom a nemeckom jazyku.
Odoslaním Vášho životopisu nám automaticky dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v súlade s právnymi predpismi.
Kontaktovaní budú len tí uchádzači, ktorí postúpia do užšieho výberu.
HAGLEITNER HYGIENE SLOVENSKO S.R.O.
Blažena Turiničová
Diaľničná cesta 27, 903 01 Senec
E-mail: [email protected] www.hagleitner.sk
ID: 3110444
Dátum zverejnenia: 23.6.2017
2017-06-23
lokalita: okres Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Team leader, Vedúci oddelenia Spoločnosť: HAGLEITNER HYGIENE SLOVENSKO s.r.o.