Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Význam názvu spoločnosti Hagleitner symbolizuje inovatívnu hygienu. V Rakúsku
sme lídrom na trhu a v priamom predaji sme v strednej a východnej Európe veľmi
úspešní. Prostredníctvom nášho servisného centra v Senci sa staráme o slovenských
klientov. Základom nášho úspechu je naša firemná kultúra, ktorá predstavuje hodnoty
ako kvalita, budúcnosť, nadšenie a tradícia. To najdôležitejšie však je a zostáva
človek – centrálna hodnota u firmy Hagleitner.
Administratívny pracovník/-čka
Vaše úlohy:
Vytváranie ponúk podľa predlôh, zadávanie objednávok do systému a vytváranie rozvozných túr tovarových dodávok, koordinácia servisu, vystavovanie a kontrola faktúr, podpora našich zamestnancov v oddelení predaja, telefonická komunikácia so zákazníkom a ostatné bežné administratívne činnosti.
Váš profil a Vaše silné stránky sú:
Stredoškolské vzdelanie a viacročná prax, odolnosť voči stresu, IT znalosti (MS Office, Outlook, práca s Navision výhodou), NJ slovom aj písmom je základnou podmienkou, zodpovednosť, presnosť, flexibilita a tímový hráč. Vodcovské schopnosti výhodou.
Nástup ihneď.
Ponúkame zodpovednú pracovnú činnosť s možnosťami ďalšieho vzdelávania vo finančne zdravej a stabilnej spoločnosti, ktorá zdravo rastie a vyvíja sa. Budete pracovať na hlavný pracovný pomer.
Tešíme sa na osobné stretnutie s Vami. Pošlite nám Váš životopis poštou alebo mailom.
Odoslaním Vášho životopisu nám automaticky dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v súlade s právnymi predpismi.
Kontaktovaní budú len tí uchádzači, ktorí postúpia do užšieho výberu.
HAGLEITNER HYGIENE SLOVENSKO S.R.O.
Blažena Turiničová
Diaľničná cesta 27, 903 01 Senec
E-mail: [email protected] www.hagleitner.sk
Administratívny pracovník/-čka
(Miesto práce Senec- Logistický park, nástup IHNEĎ)
Vaše úlohy:Vytváranie ponúk podľa predlôh, zadávanie objednávok do systému a vytváranie rozvozných túr tovarových dodávok, koordinácia servisu, vystavovanie a kontrola faktúr, podpora našich zamestnancov v oddelení predaja, telefonická komunikácia so zákazníkom a ostatné bežné administratívne činnosti.
Váš profil a Vaše silné stránky sú:
Stredoškolské vzdelanie a viacročná prax, odolnosť voči stresu, IT znalosti (MS Office, Outlook, práca s Navision výhodou), NJ slovom aj písmom je základnou podmienkou, zodpovednosť, presnosť, flexibilita a tímový hráč. Vodcovské schopnosti výhodou.
Nástup ihneď.
Ponúkame zodpovednú pracovnú činnosť s možnosťami ďalšieho vzdelávania vo finančne zdravej a stabilnej spoločnosti, ktorá zdravo rastie a vyvíja sa. Budete pracovať na hlavný pracovný pomer.
Tešíme sa na osobné stretnutie s Vami. Pošlite nám Váš životopis poštou alebo mailom.
Odoslaním Vášho životopisu nám automaticky dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v súlade s právnymi predpismi.
Kontaktovaní budú len tí uchádzači, ktorí postúpia do užšieho výberu.
HAGLEITNER HYGIENE SLOVENSKO S.R.O.
Blažena Turiničová
Diaľničná cesta 27, 903 01 Senec
E-mail: [email protected] www.hagleitner.sk
ID: 3063917
Dátum zverejnenia: 17.5.2017
2017-05-17
lokalita: okres Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: HAGLEITNER HYGIENE SLOVENSKO s.r.o.