Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Význam názvu spoločnosti Hagleitner symbolizuje inovatívnu hygienu. V Rakúsku
sme lídrom na trhu a v priamom predaji sme v strednej a východnej Európe veľmi
úspešní. Prostredníctvom nášho servisného centra v Senci sa staráme o slovenských
klientov. Základom nášho úspechu je naša firemná kultúra, ktorá predstavuje hodnoty
ako kvalita, budúcnosť, nadšenie a tradícia. To najdôležitejšie však je a zostáva
človek – centrálna hodnota u firmy Hagleitner.
Administratívny pracovník
Vaše úlohy:
Vytváranie ponúk podľa predlôh, zadávanie objednávok do systému a vytváranie rozvozných túr tovarových dodávok, koordinácia servisu, vystavovanie a kontrola faktúr, podpora našich zamestnancov v oddelení predaja, telefonická komunikácia so zákazníkom a ostatné bežné administratívne činnosti.
Váš profil a Vaše silné stránky sú:
Stredoškolské vzdelanie a aspoň 1-2 ročná prax, odolnosť voči stresu, IT znalosti (MS Office, Outlook práca v Navision výhodou), NJ alebo AJ aktívne slovom/písmom, zodpovednosť, presnosť, flexibilita a tímový hráč. Dobré geografické znalosti výhodou.
Ponúkame zodpovednú pracovnú činnosť s možnostami dalšieho vzdelávania vo finančne zdravej a stabilnej spoločnosti, ktorá zdravo rastie a vyvíja sa. Budete pracovať na hlavný pracovný pomer.
Tešíme sa na osobné stretnutie s Vami. Pošlite nám Váš životopis poštou alebo mailom. Odoslaním Vášho životopisu nám automaticky dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v súlade s právnymi predpismi. Kontaktovaní budú len tí uchádzači, ktorí postúpia do užšieho výberu.
HAGLEITNER HYGIENE SLOVENSKO S.R.O.
Blažena Turiničová
Diaľničná cesta 27, 903 01 Senec
E-mail: [email protected] www.hagleitner.sk
Administratívny pracovník
Miesto práce: Senec logistický park
Vaše úlohy:Vytváranie ponúk podľa predlôh, zadávanie objednávok do systému a vytváranie rozvozných túr tovarových dodávok, koordinácia servisu, vystavovanie a kontrola faktúr, podpora našich zamestnancov v oddelení predaja, telefonická komunikácia so zákazníkom a ostatné bežné administratívne činnosti.
Váš profil a Vaše silné stránky sú:
Stredoškolské vzdelanie a aspoň 1-2 ročná prax, odolnosť voči stresu, IT znalosti (MS Office, Outlook práca v Navision výhodou), NJ alebo AJ aktívne slovom/písmom, zodpovednosť, presnosť, flexibilita a tímový hráč. Dobré geografické znalosti výhodou.
Ponúkame zodpovednú pracovnú činnosť s možnostami dalšieho vzdelávania vo finančne zdravej a stabilnej spoločnosti, ktorá zdravo rastie a vyvíja sa. Budete pracovať na hlavný pracovný pomer.
Tešíme sa na osobné stretnutie s Vami. Pošlite nám Váš životopis poštou alebo mailom. Odoslaním Vášho životopisu nám automaticky dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v súlade s právnymi predpismi. Kontaktovaní budú len tí uchádzači, ktorí postúpia do užšieho výberu.
HAGLEITNER HYGIENE SLOVENSKO S.R.O.
Blažena Turiničová
Diaľničná cesta 27, 903 01 Senec
E-mail: [email protected] www.hagleitner.sk
ID: 2120322
Dátum zverejnenia: 28.5.2015
2015-05-28
lokalita: okres Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: HAGLEITNER HYGIENE SLOVENSKO s.r.o.