Referent obchodného oddelenia (Nitra)

H.R.OMADA spol. s r.o.

Miesto práce
Nitriansky kraj, okres Nitra, okres Šaľa, okres Topolčany, okres Zlaté Moravce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2016
Mzdové podmienky (brutto)
viac ako 1000 Eur

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak Vás baví práca na obchodnom oddelení, ste radi súčasťou kolektívu príjemných ľudí tak bude táto ponuka pracovného miesta v dobre firme pre Vás určite zaujímavá.

Medzi pracovné úlohy Referenta obchodného oddelenia patria nasledovné činnosti:

- Komunikácia so zákazníkmi spoločnosti a udržiavanie vzťahov s nimi
- Vypracovanie cenových ponúk
- Podpora procesov obchodného oddelenia
- Príprava zmlúv
- Fakturácia
- Vedenie, evidencia a archivácia príslušnej dokumentácie
- Poradenstvo pre zákazníkov
- Prijímanie a vybavovanie reklamácií resp. postúpenie na ďalšie spracovanie
- Príprava a spracovanie pravidelných výkazov obchodného oddelenia

Zamestnanecké výhody, benefity

- stabilná spoločnosť, úspešná značka
- osobnostný rozvoj
- nadštandardné sociálne benefity
- výhodný pracovný čas

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie sa uskutoční v mesiaci júl 2016.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Našim klientom je obchodná pobočka zahraničnej spoločnosti pôsobiaca v oblasti poskytovanie technických riešení.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

obchod, technika, TIS, administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Systematickosť a aktívny prístup
- Samostatnosť (schopnosť stanovovať si priority)
- Prozákaznícky prístup
- Silné komunikačné schopnosti
- Vytrvalosť a orientácia na výsledky
- Schopnosť pracovať s technickými produktmi
- Analytické myslenie
- Precíznosť

- PC zručnosti: pokročilý (Internet a MS Office – s dôrazom na Excel), skúsenosti s prácou v ERP systéme výhodou
- Znalosť obchodníckej matematiky (kalkulácie)
- Technické myslenie a predstavivosť výhodou

- aktívna znalosť AJ alebo NJ podmienkou
- prax na obdobnej pozícii, prax na obchodnom oddelení

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

H.R.omada, bez ohľadu na to, či ste z Bratislavy, Košíc, Osla, Prahy alebo Bukurešti, v prvom rade pomáha svojich partnerom dosahovať lepšie výsledky.

Naučíme Vás a Vašich ľudí byť správnymi lídrami a viesť svojich ľudí tak, aby Vás chceli nasledovať.

Už mnohým firmám sme pomohli zlepšiť obchodné výsledky, od profitability, cez akvizície nových zákazníkov až po efektívnejšiu prácu samotných obchodníkov. Profit is the name of the game:)

Ako veľmi dôležité pre úspešné fungovanie spoločnosti považujeme i schopnosť ľudí správne komunikovať, mať dobre nastavený "vnútorný kompas", vedieť zvládať stres, či byť inšpiráciou pre druhých. Aj v týchto oblastiach Vám vieme pomôcť.

V neposlednom rade, už viac ako 10 rokov sa venujeme aj vyhľadávania a výberu nových ľudí do firiem.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2635346  Dátum zverejnenia: 6.7.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: viac ako 1000 Eur