Obchodný zástupca (office) - prenájom manipulačnej techniky

H.R.OMADA spol. s r.o.

Miesto práce
Nitra, Nitriansky kraj, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou, zaujímavý fix + odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou pracovnou náplňou na tejto pozícii s pôsobením v centrále spoločnosti v Nitre sú najmä nasledovné činnosti:

- Odborné poradenstvo pre zákazníkov v oblasti krátkodobých prenájmov manipulačnej vozíkov (po zaučení)

- Budovanie a udržiavanie kontaktov so zákazníkmi

- Vypracovávanie ponúk a uzatváranie prenájmových zmlúv (kalkulácie a vypracovanie cenových ponúk pre zákazníkov, sledovanie ponúk a pravidelná aktualizácia stavu ponúk)

- Rokovanie o cenách a uzatváraných obchodoch v kooperácii s regionálnymi obchodníkmi

- Uzatváranie prenájomných zmlúv

- Fakturácia prenájmu manipulačnej techniky a príslušenstva

- Vedenie, evidencia a archivácia dokumentácie obchodných prípadov

- Správa a evidencie manipulačnej techniky z prenájmovej flotily

- Interné riešenie potrebných servisných zásahov na flotile manipulačnej techniky určenej na prenájom (v spolupráci so servisným oddelením)

- Obmena/nákup strojov do prenájomnej flotily

- Uzatváranie leasingových zmlúv na financovanie prenájomnej flotily

- Vedenie a inventarizácia skladu prenájomnej manipulačnej techniky

- Identifikácia a spätné získavanie bývalých zákazníkov a potenciálu zvyšovania obratu u stálych zákazníkov

- Koordinácia predajno-marketingových aktivít pre krátkodobý prenájom manipulačnej techniky (definovanie cielených opatrení na podporu prenájmu, koordinácia špeciálnych akcií, organizačná podpora pri zaisťovaní marketingových akcií)

- Spracovávanie periodických a neperiodických výkazov a prehľadov

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v zaujímavej a stabilnej spoločnosti
- Rôzne sociálne benefity
- Firemný program rozvoja a vzdelávania
- Práca prebieha najmä v kancelárii (nejde o typickú prácu obchodného zástupcu, ktorý je 4 či 5 dní na cestách)

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie sa uskutoční v mesiaci júl 2016.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Našim klientom je STILL Slovensko, slovenské dcérske zastúpenie významného výrobcu a dodávateľa manipulačnej techniky a interlogistickýcch riešení - nemeckého koncernu STILL.

Hlavnou činnosťou spoločnosti STILL Slovensko je odborné poradenstvo, predaj, prenájom a servis manipulačnej techniky STILL. Intralogistické riešenia pre zákazníkov (www.stillsr.sk)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

obchod, technika, TIS, administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodný kandidát by mal disponovať týmito vlastnosťami, postojmi a zručnosťami:

- PC zručnosti: pokročilý (Internet a MS Office – s dôrazom na Excel)

- skúsenosti s prácou v ERP systéme výhodou (ideálne SAP)

- matematické zručnosti sú potrebné (vypracovávanie a čítanie reportov, kalkulácií)

- znalosť Anglického jazyka (prípadne Nemeckého jazyka) na úrovni mierne pokročilý, pokročilý (skutočná schopnosť dohovoriť sa) je zásadným predpokladom na zaradenie uchádzača do výberového procesu.

- vysoká úroveň sebamotivácie v podporných aktivitách aj v rámci tímu (systematickosť v prístupe k zvereným úlohám, pomoc kolegom)

- proaktívny prístup (predvídanie a aktívne riešenie rôznych situácii)

- samostatnosť (schopnosť úkolovať samého seba, stanovovať si priority)

- prozákaznícky prístup (vnímanie a pochopenie potrieb interného a externého zákazníka - mať rád prácu s ľuďmi)

- silné komunikačné schopnosti (voči interným i voči externým zákazníkom, voči dodávateľom: dobrá úroveň komunikácie – osobne i cez telefón)

- vytrvalosť a orientácia na výsledky (odolnosť voči stresu a schopnosť zvládať multitasking a podporu viacero súbežných procesov)

- schopnosť pracovať s technickými produktmi (ochota rozvíjať aj svoje produktové znalosti a vidieť v nich súvislosti).

Neočakávame, že budete mať už skúsenosti s manipulačnou technikou. Bolo by to samozrejme výhodou, no pokiaľ máte technickú predstavivosť a máte vzťah k technike, tak určite neváhajte pri zaslaní svojho CV na túto pozíciu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

H.R.omada, bez ohľadu na to, či ste z Bratislavy, Košíc, Osla, Prahy alebo Bukurešti, v prvom rade pomáha svojich partnerom dosahovať lepšie výsledky.

Naučíme Vás a Vašich ľudí byť správnymi lídrami a viesť svojich ľudí tak, aby Vás chceli nasledovať.

Už mnohým firmám sme pomohli zlepšiť obchodné výsledky, od profitability, cez akvizície nových zákazníkov až po efektívnejšiu prácu samotných obchodníkov. Profit is the name of the game:)

Ako veľmi dôležité pre úspešné fungovanie spoločnosti považujeme i schopnosť ľudí správne komunikovať, mať dobre nastavený "vnútorný kompas", vedieť zvládať stres, či byť inšpiráciou pre druhých. Aj v týchto oblastiach Vám vieme pomôcť.

V neposlednom rade, už viac ako 10 rokov sa venujeme aj vyhľadávania a výberu nových ľudí do firiem.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2626092  Dátum zverejnenia: 30.6.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou, zaujímavý fix + odmeny