Obchodník/klient manažér (marketing)

H.R.OMADA spol. s r.o.

Miesto práce
SR, ČR, Vsetín, Česko, Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, okres Bytča, okres Čadca, okres Žilina, okres Bánovce nad Bebravou, okres Ilava, okres Myjava, okres Nové Mesto nad Váhom, okres Partizánske, okres Považská Bystrica, okres Prievidza, okres Púchov, okres Trenčín, okres Hlohovec, okres Piešťany, okres Trnava, okres Topolčany, Okres Vsetín, Okres Zlín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou, zaujímavá základná zložku + motivačne nastavený systém odmien

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Veríte si ako obchodník a máte skúsenosti ako vzťahový manažér?
Viete pôsobiť v regióne západného a severného SR (s možnosťou rozšíriť aktivity na celé SR a v prípade záujmu i na ČR)?
Je Vám blízka oblasť oblasť marketingu?
Pokiaľ áno, máte možnosť aj Vy získať prácu v úspešnej spoločnosti!

Náplň práce:
- aktívne akvizícia zákazníkov, B2B segment
- aktívna a dôsledná starostlivosť o získaných ale i pridelených zákazníkov
- príprava cenových kalkulácií a rozpočtov
- riadenie a spolupráca s podporným tímom
- reporting
- predpoklad pôsobenia je 1-2 dni vo Vsetíne, 3-4 dni v teréne

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie stabilnej spoločnosti
- telefón, notebook, služ. auto
- perspektíva rastu - manažérske ambície

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie sa uskutoční v priebehu júna a júla 2016.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Našim klientom je významná, stabilná spoločnosť úspešne pôsobiaca v oblasti výroby textilu a produktov na marketingovú propagáciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- práca s PC (MS Office) na úrovni pokročilý
- výhodou je aktívna znalosť Anglického jazyka
- orientácia v oblasti marketingu výhodou

- komunikačné a vyjednávacie schopnosti
- orientácia na ciele a výsledky
- silná zručnosť vytvárať si vzťahy (networking)
- schopnosť zamerať sa na detaily
- vysoké pracovné nasadenie, vytrvalosť
- schopnosť sebamotivácie
- samostatnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

H.R.omada, bez ohľadu na to, či ste z Bratislavy, Košíc, Osla, Prahy alebo Bukurešti, v prvom rade pomáha svojich partnerom dosahovať lepšie výsledky.

Naučíme Vás a Vašich ľudí byť správnymi lídrami a viesť svojich ľudí tak, aby Vás chceli nasledovať.

Už mnohým firmám sme pomohli zlepšiť obchodné výsledky, od profitability, cez akvizície nových zákazníkov až po efektívnejšiu prácu samotných obchodníkov. Profit is the name of the game:)

Ako veľmi dôležité pre úspešné fungovanie spoločnosti považujeme i schopnosť ľudí správne komunikovať, mať dobre nastavený "vnútorný kompas", vedieť zvládať stres, či byť inšpiráciou pre druhých. Aj v týchto oblastiach Vám vieme pomôcť.

V neposlednom rade, už viac ako 10 rokov sa venujeme aj vyhľadávania a výberu nových ľudí do firiem.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2607817  Dátum zverejnenia: 14.6.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou, zaujímavá základná zložku + motivačne nastavený systém odmien