Asistent/-tka (administratíva, marketing & obchod)

H.R.OMADA spol. s r.o.

Miesto práce
okres Pezinok, okres Senec, okres Liptovský Mikuláš, okres Ružomberok, okres Ilava, okres Nové Mesto nad Váhom, okres Považská Bystrica, okres Púchov, okres Trenčín, okres Hlohovec, okres Piešťany, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- organizovanie času manažmentu spoločnosti (vedenie gmail kalendárov)
- organizovanie a dohadovanie firemných mítingov a obchodných stretnutí pre manažment
- koordinácia termínov a procesov medzi jednotlivými členmi tímu
- aktualizácia firemnej web stránky
- tvorba a posielanie firemných newsletterov

Zamestnanecké výhody, benefity

- časová flexibilita v riešení pracovných úloh
- práca z domu

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie sa uskutoční v mesiaci apríl a máj 2015.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem

Našim klientom je úspešná a stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania vzdelávacích aktivít a služieb osobnostného rozvoja.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- výborná znalosť gramatiky slovenského jazyka
- ovládanie MS Office (word, excel, powerpoint) na dobrej úrovni
- skúsenosť s prácou v CRM systéme výhodou
- rýchla orientácia v procesoch
- ovládanie gramatiky aj českého jazyka výhodou

- precíznosť
- schopnosť pracovať samostatne a bez každodenného osobného styku s kolektívom (hlavne telefonická a mailová komunikácia)
- schopnosť určovať si priority a riešiť operatívne požiadavky
- nadšenie pre osobnostný rozvoj a prácu v pozitívne naladenom tíme
- ochota rozvíjať sa a ucíť sa nové veci
- komunikatívna povaha

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

H.R.omada, bez ohľadu na to, či ste z Bratislavy, Košíc, Osla, Prahy alebo Bukurešti, v prvom rade pomáha svojich partnerom dosahovať lepšie výsledky.

Naučíme Vás a Vašich ľudí byť správnymi lídrami a viesť svojich ľudí tak, aby Vás chceli nasledovať.

Už mnohým firmám sme pomohli zlepšiť obchodné výsledky, od profitability, cez akvizície nových zákazníkov až po efektívnejšiu prácu samotných obchodníkov. Profit is the name of the game:)

Ako veľmi dôležité pre úspešné fungovanie spoločnosti považujeme i schopnosť ľudí správne komunikovať, mať dobre nastavený "vnútorný kompas", vedieť zvládať stres, či byť inšpiráciou pre druhých. Aj v týchto oblastiach Vám vieme pomôcť.

V neposlednom rade, už viac ako 10 rokov sa venujeme aj vyhľadávania a výberu nových ľudí do firiem.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2074266  Dátum zverejnenia: 8.4.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou