Koordinátor špedície a internej logisitiky na obchodnom oddelení

H.R.OMADA spol. s r.o.

Miesto práce
Nitra, okres Nitra, okres Nové Zámky, okres Šaľa, okres Topolčany, okres Zlaté Moravce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
fixná mzda a zaujímavé bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Objednávanie a manažovanie jednotlivých partnerských dopravcov pre medzinárodné aj vnútroštátne prepravy
- Koordinácia a efektívne manažovanie všetkých preprav (z výrobných závodov do centrály na Slovensko, z centrály k zákazníkom v rámci SR)
- Koordinácia a riešenie požiadaviek na internú logistiku pre Sales back office
- Podpora a pomoc iným oddeleniam pri riešení ich požiadaviek na logistiku, riešenie poistných udalostí
- Zabezpečovanie operatívnych subdodávok od určených dodávateľov
- Vypracovanie podpornej evidencie a reportov pre Sales back office
- Administratívne podporné činnosti pre Sales back office
- Miesto výkonu práce je Nitra

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- rozvojové programy pre zamestnancov
- dennodenná komunikácia v AJ, prípadne v NJ

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie sa uskutoční v mesiacoch marec a apríl 2015.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je významná a známa zahraničná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchodný, technický smer výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- komunikačné schopnosti (voči interným a externým zákazníkom, voči dodávateľom: dobrá úroveň komunikácie – osobne i cez telefón)
- proaktívny prístup (predvídanie) a samostatnosť (schopnosť úkolovať samého seba, stanovovať si priority)
- vytrvalosť a orientácia na výsledky (psychická odolnosť voči stresu a schopnosť zvládať multitasking a podporu viacero súbežných procesov)
- zvládanie operatívnych úloh
- schopnosť rýchlo spracovať myšlienky iných a rýchlo pochopiť operatívne požiadavky
- analytické schopnosti (chápať procesy v súvislostiach)
- základné matematické zručnosti (kalkulácie, reporty, vyhodnocovanie dodávateľov)
- znalosť anglického jazyka podmienkou, a k tomu navyše znalosť nemeckého jazyka výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

H.R.omada, bez ohľadu na to, či ste z Bratislavy, Košíc, Osla, Prahy alebo Bukurešti, v prvom rade pomáha svojich partnerom dosahovať lepšie výsledky.

Naučíme Vás a Vašich ľudí byť správnymi lídrami a viesť svojich ľudí tak, aby Vás chceli nasledovať.

Už mnohým firmám sme pomohli zlepšiť obchodné výsledky, od profitability, cez akvizície nových zákazníkov až po efektívnejšiu prácu samotných obchodníkov. Profit is the name of the game:)

Ako veľmi dôležité pre úspešné fungovanie spoločnosti považujeme i schopnosť ľudí správne komunikovať, mať dobre nastavený "vnútorný kompas", vedieť zvládať stres, či byť inšpiráciou pre druhých. Aj v týchto oblastiach Vám vieme pomôcť.

V neposlednom rade, už viac ako 10 rokov sa venujeme aj vyhľadávania a výberu nových ľudí do firiem.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2053132  Dátum zverejnenia: 24.3.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: fixná mzda a zaujímavé bonusy