Finančný sprostredkovateľ/ Finančný poradca

H.R.OMADA spol. s r.o.

Miesto práce
okres Ružomberok, okres Bánovce nad Bebravou, okres Partizánske, okres Prievidza, okres Humenné, okres Kežmarok, okres Levoča, okres Poprad, okres Stará Ľubovňa, okres Vranov nad Topľou, okres Michalovce, okres Sobrance, okres Spišská Nová Ves
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Nechcete "naháňať" nových ľudí do spolupráce, ale plne sa venovať budovaniu spokojnej a dlhodobej klientely?
Máte pocit, že za Vami vyprodukovanú produkciu sa majú lepšie hlavne ľudia „nad Vami“?
Ste unavený z neustálej kontroly reportov a „tlačenia“ Vás do produkcie?
Pracujete mnoho rokov pre jednu spoločnosť a na províziách Vám stále chodia mesačne iba „drobné“?
Bijete sa na lokálnom trhu s desiatkami ďalších „kolegov“?
Pracujete v spoločnosti, kde produkčne začínate každý mesiac „odznova“ s neustálou vidinou ľahšej budúcnosti?

Ak ste na nejakú otázku museli bohužiaľ odpovedať „áno“, tak má pre Vás zmysel čítať túto pracovnú ponuku ďalej.

Čo je pre Vás pripravené?

Systém odmeňovania nastavený na starostlivosť o klientov
- provízne odmeny počas celej doby trvania zmluvy
- odmeny navyše za kvalitnú starostlivosť o klientsky kmeň
- každoročná odmena za správu investícii

Marketing ušitý na mieru pre našich profi poradcov
- masívna webová podpora pri získavaní klientov priamo pre poradcov
- lokálny marketing šitý na mieru poradcovi v regióne
- exkluzivita v rámci regiónu

Podpora rozvoja osobnosti a odborného rastu
- široké paleta produktov (TOP 10 bánk, poisťovne, investičné spoločnosti, všetky stavebné sporiteľne, VIP produkty pre FO aj PO)
- 2x do roka miestenka na odborných konferenciách (BA-BB-KE)
- bezplatné vzdelávanie pre profesijný a odborný rast, možnosť koučingu

Finančná a časová úspora
- komplexná podpora spoločnosti v rámci administratívy, riešenia poistných udalostí, produktovej podpory
- informačný systém „all in one“, kde nájdete všetky dôležité informácie na jednom mieste
- osobne pridelený asistent/ka na operatívne úlohy (príprava zmlúv, reportov, správa zmlúv, príprava podkladov, vybavovanie jednoduchých úkonov, mailová a telefonická komunikácia, ...)
- vlastná firemná kancelária, firemný mobil
- fixný príjem na preplatenie nákladov (PHM, odvody, ...)
- týždenne vyplácané provízie


Čo v tejto práci nenájdete?
- množstvo reportov a byrokracie
- nelogické postupy a uniformované manuály postupov vedúce k strate Vašej hlavnej konkurenčnej výhody - Vašej jedinečnosti
- uzatváranie obchodov nevýhodných pre Vašich klientov
- odmeňovací systém iba za novo-uzatvorené zmluvy
- spolupracovníkov s menej ako 2 ročnou praxou a nespokojnou klientelou

Náplň práce:
- získavanie nových zákazníkov a starostlivosť o existujúcich zákazníkov
- analýza potrieb zákazníkov
- dlhodobá starostlivosť o zákazníkov
- vedenie obchodných rokovaní
- poskytovanie poradenstva zákazníkom
- zodpovednosť za plnenie obchodného plánu
- plnenie ďalších cieľov v zmysle stratégie spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- fixná mesačná odmena
- firemná kancelária
- firemný mobil
- provízie
- bonusy
- sociálny program
- osobný asistent
- odborné a obchodné vzdelanie
- marketingová podpora
- administratívna podpora
- exkluzivita v regióne
- obchodné súťaže

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie sa uskutoční v mesiacoch február a marec 2015.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia

Našim klientom je inovatívna sprostredkovateľská spoločnosť, ktorá si uvedomuje náročnosť práce profesionálneho a poctivého finančného sprostredkovateľa ako aj pridanú hodnotu, ktorú svojim klientom prináša.
Jej reálnym, nie iba deklarovaným cieľom je, poskytovať komplexný servis a spravodlivé ohodnotenie najlepším obchodníkom na trhu v oblasti finančného sprostredkovania. Vytvárať prostredie, kde sú všetky procesy orientované v prospech finančných sprostredkovateľov a zároveň im pomáhajú budovať ich spokojnú klientelu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomický a finančný smer výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- samostatné riešenie úloh
- komunikačné zručnosti
- profesionálne vystupovanie
- ochota pracovať na sebe
- tímový duch
- príjemný vzhľad

- osobná, telefonická a mailová komunikácia na vysokej úrovni
- referencie spokojných klientov
- orientácia na finančnom trhu a všeobecný prehľad

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

H.R.omada, bez ohľadu na to, či ste z Bratislavy, Košíc, Osla, Prahy alebo Bukurešti, v prvom rade pomáha svojich partnerom dosahovať lepšie výsledky.

Naučíme Vás a Vašich ľudí byť správnymi lídrami a viesť svojich ľudí tak, aby Vás chceli nasledovať.

Už mnohým firmám sme pomohli zlepšiť obchodné výsledky, od profitability, cez akvizície nových zákazníkov až po efektívnejšiu prácu samotných obchodníkov. Profit is the name of the game:)

Ako veľmi dôležité pre úspešné fungovanie spoločnosti považujeme i schopnosť ľudí správne komunikovať, mať dobre nastavený "vnútorný kompas", vedieť zvládať stres, či byť inšpiráciou pre druhých. Aj v týchto oblastiach Vám vieme pomôcť.

V neposlednom rade, už viac ako 10 rokov sa venujeme aj vyhľadávania a výberu nových ľudí do firiem.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2015266  Dátum zverejnenia: 16.2.2015