Riaditeľ / Manažér oddelenia

H.R.OMADA spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- manažment vzťahov so zákazníkmi, systémové a procesné riešenie požiadaviek zákazníkov
- optimalizácia a inovácia procesov, nápravné a preventívne opatrenia
- plánovanie a riadenie projektov v oblasti služieb
- nastavovanie a riadenie administratívnych postupov fungovania poskytovaných služieb
- strategické ale i operatívne riadenie služieb v rámci celej SR
- aktívne vyhľadávanie obchodných príležitosti, podpora predaja
- koncepčné riešenie predaja služieb
- riadenie systému plánovania a realizácie služieb
- zodpovednosť za dosahovanie zadefinovaných cieľov a maximálnej spokojnosti zákazníkov

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v známej a stabilnej spoločnosti
- služobné auto aj na súkromné účely
- osobnostný rozvoj

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie prebehne v mesiacoch apríl a máj 2014.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je etablovaná spoločnosť, stabilne pôsobiaca v SR a v EÚ.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické zameranie, zameranie na obchod a ekonomiku výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- komunikačné a vyjednávacie schopnosti
- manažérske skúsenosti s riadením tímu sú elementárnou podmienkou na zaradenie do výberového procesu
- organizačné schopnosti
- analytické zručnosti a systematický prístup
- vytrvalosť a orientácia na výsledky
- vysoké pracovné nasadenie a schopnosť motivovať seba a podriadených
- kreativita
- ekonomické a obchodné znalosti
Vhodný kandidát má prax v riadení ľudských zdrojov a procesov.

Má skúsenosti ako:
- konateľ (výkonný riaditeľ)
- obchodný alebo technický riaditeľ
- vedúci obchodného oddelenia,oddelenia logistiky, oddelenia starostlivosti o zákazníkov..
- key account manažér v spoločnosti, ktorá sa zaoberala obchodom, logistikou alebo poskytovaním služieb zákazníkom.

Vhodný kandidát má skúsenosti nielen s udržiavaním procesov, ale aj s ich návrhom a zlepšovaním procesov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

H.R.omada, bez ohľadu na to, či ste z Bratislavy, Košíc, Osla, Prahy alebo Bukurešti, v prvom rade pomáha svojich partnerom dosahovať lepšie výsledky.

Naučíme Vás a Vašich ľudí byť správnymi lídrami a viesť svojich ľudí tak, aby Vás chceli nasledovať.

Už mnohým firmám sme pomohli zlepšiť obchodné výsledky, od profitability, cez akvizície nových zákazníkov až po efektívnejšiu prácu samotných obchodníkov. Profit is the name of the game:)

Ako veľmi dôležité pre úspešné fungovanie spoločnosti považujeme i schopnosť ľudí správne komunikovať, mať dobre nastavený "vnútorný kompas", vedieť zvládať stres, či byť inšpiráciou pre druhých. Aj v týchto oblastiach Vám vieme pomôcť.

V neposlednom rade, už viac ako 10 rokov sa venujeme aj vyhľadávania a výberu nových ľudí do firiem.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1702278  Dátum zverejnenia: 28.3.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou