Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna pracovníčka s ruským jazykom pre spoločnosť GLC - rastieme - rozširujeme team
H.I.M. Advisory Group, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
04.05.2015
04.05.2015
Mzdové podmienky (brutto)
Upresní sa na pohovore
Upresní sa na pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nové spolupracovníčky do novej kancelárie pre nášho klienta - úspešnú a rozširujúcu sa spoločnosť GLC+
Administratívne práce so znalosťou ruského jazyka slovom aj písmom na vysokej úrovni. Základné znalosti ekonómie a účtovníctva. Anglický jazyk výhodou.
Administratívne práce so znalosťou ruského jazyka slovom aj písmom na vysokej úrovni. Základné znalosti ekonómie a účtovníctva. Anglický jazyk výhodou.
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie bude mať niekoľko kôl, vybraných uchádzačov budeme kontaktovať písomne s termínom uskutočnenia pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
poradenstvo, administrácia
Jazykové znalosti
Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Znalosť MS Office a znalosť ruského jazyka na vysokej úrovni - slovom aj písmom. Základné znalosti ekonomiky a účtovníctva. Komunikatívnosť.
Hľadáme spolupracovníčky do kancelárie pre nášho klienta - rozširujúcu sa zahraničnú spoločnosť spoločnosť.
Ozveme sa len vybraným uchádzačom. Ostatným ďakujeme za záujem.
Hľadáme spolupracovníčky do kancelárie pre nášho klienta - rozširujúcu sa zahraničnú spoločnosť spoločnosť.
Ozveme sa len vybraným uchádzačom. Ostatným ďakujeme za záujem.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
H.I.M. Advisory Group poskytuje v rámci svojej činnosti poradenstvo v oblasti práva, účtovníctva, daní, auditu, manažmentu, outsoursingu, IT integrácie, či ľudských zdrojov. Základnou filozofiou skupiny sa stáva možnosť poskytovať komplexné služby pod jednou strechou. Možnosť hľadať nové, neobvyklé, lepšie a predovšetkým jednoliate riešenia v celej škále ekonomicko – právnych vzťahov a hospodárskeho riadenia. Zavádzame inú kvalitu služieb, osobitý prístup a myslíme v súvislostiach.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 1866991
Dátum zverejnenia: 10.4.2015
2015-04-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: H.I.M. Advisory Group, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Upresní sa na pohovore