Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Corporate Care Agent
Miesto práce
Einsteinova 24, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2014
Mzdové podmienky (brutto)
dohoda
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ide o pozíciu zameranú na riešenie odborných - technických požiadaviek zo strany zákazníkov. Pozícia si vyžaduje kandidáta so skúsenosťami v technickej oblasti so znalosťou TCP/IP protokolu, IP technológíí/zariadení.
POPIS PRÁCE:
POPIS PRÁCE:
- Zodpovedanie telefonických hovorov, prichádzajúcich e-mailov/faxov, komunikácia so zákazníkmi cez pridelené komunikačné nástroje.
- Riešenie technických otázok, požiadaviek, problémov prípadne sťažností súčasných alebo budúcich zákazníkov (stredné a veľké spoločnosti).
- Analyzovanie problémov u zákazníkov s poskytovanými službami, kontrola zariadení u zákazníkov na ďialku a základné operáčné úkony so zariadeniami za účelom odstraňovania porúch.
- Monitoring zákazníckych liniek (služieb) vo zverených systémov a komunikácia na zákazníkov v prípade vyskytujúcich sa porúch na linkách zákazníkov.
- Informovanie zákazníkov o plánovaných výpadkoch telefonicky alebo prostredníctvom iných komunikačných nástrojov.
- Zabezpečovanie prieskumu spokojnosti zákazníkov v stanovených oblastiach prostredníctvom zverených komunikačných nástrojov.
- Príprava prevádzkových reportov.
Zamestnanecké výhody, benefity
GTS Slovakia ponúka prácu v medzinárodnej spoločnosti, v dynamickom prostredí s možnosťou profesionálneho a osobnostného rozvoja.
Našim zamestnancom ponúkame možnosť využitia rôznych športových a kultúrnych benefitov.
Našim zamestnancom ponúkame možnosť využitia rôznych športových a kultúrnych benefitov.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v GTS Slovakia, s.r.o.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu. Na osobnom stretnutí budeme kandidátov testovať aj na znalosť anglického jazyka.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
V zmysle zákona 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov bude Vaša žiadosť skartovaná.
Keďže výberové konania v našej spoločnosti prebiehajú viacerými výberovými kolami a reaguje nám množstvo kandidátov, sme schopní písomne alebo telefonicky odpovedať iba kandidátom, ktorých sme pozvali na osobný pohovor.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu. Na osobnom stretnutí budeme kandidátov testovať aj na znalosť anglického jazyka.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
V zmysle zákona 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov bude Vaša žiadosť skartovaná.
Keďže výberové konania v našej spoločnosti prebiehajú viacerými výberovými kolami a reaguje nám množstvo kandidátov, sme schopní písomne alebo telefonicky odpovedať iba kandidátom, ktorých sme pozvali na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
telekomunikácie - výhoda
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Znalosť TCP/IP protokolu na užívateľskej úrovni
Komunikačné zručnosti aj v anglickom jazyku
Znalosť IP technológíí/zariadení výhodou
Absolvovanie Cisco Academy výhodou
Komunikačné zručnosti aj v anglickom jazyku
Znalosť IP technológíí/zariadení výhodou
Absolvovanie Cisco Academy výhodou
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Adresa spoločnosti
Landererova 12,821 01 Bratislava,
Slovensko
Poďte k nám
https://budemswan.sk/
ID: 1702583
Dátum zverejnenia: 15.4.2014
2014-04-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: SWAN, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohoda