Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci tímu Call Centra a Zákazníckeho servisu
Groupama poisťovňa a. s., pobočka poisťovne z iného členského štátu
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedenie tímu operátorov Call Centra a referentov zákazníckeho servisu.
Zodpovednosť za kvalitu práce a predajné výsledky tímu.
Vyhodnocovanie a analyzovanie dosiahnutých výsledkov, výkonnosti a efektívnosti tímu.
Pravidelné hodnotenie hovorov, ich analýzy, spätná väzba operátorom a ich tréning.
Vzdelávanie a rozvoj podriadených.
Identifikácia problémov a predkladanie návrhov ich riešenia.
Tvorba metodických pokynov, pracovných postupov a komunikačných scenárov vedenia rozhovorov.
Reportovanie dosiahnutých výsledkov nadriadenému.
Pracovná doba v jednozmennej prevádzke.
Zodpovednosť za kvalitu práce a predajné výsledky tímu.
Vyhodnocovanie a analyzovanie dosiahnutých výsledkov, výkonnosti a efektívnosti tímu.
Pravidelné hodnotenie hovorov, ich analýzy, spätná väzba operátorom a ich tréning.
Vzdelávanie a rozvoj podriadených.
Identifikácia problémov a predkladanie návrhov ich riešenia.
Tvorba metodických pokynov, pracovných postupov a komunikačných scenárov vedenia rozhovorov.
Reportovanie dosiahnutých výsledkov nadriadenému.
Pracovná doba v jednozmennej prevádzke.
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
možnosť sebarealizácie, profesijného a osobnostného rastu
balíček firemných výhod
viac nájdeš v časti „Starostlivosť o zamestnancov“
možnosť sebarealizácie, profesijného a osobnostného rastu
balíček firemných výhod
viac nájdeš v časti „Starostlivosť o zamestnancov“
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, z kapacitných dôvodov však budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite, prosím, motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom v slovenskom jazyku. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície: Vedúci tímu Call Centra a Zákazníckeho servisu.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 122/2013 Z.z. v nasledovnom znení:
"V súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v žiadosti o zamestnanie, životopise a iných poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli spracúvané, kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou Groupama poisťovňa a. s., pobočka poisťovne z iného členského štátu za účelom evidencie uchádzačov o zamestnanie do času, kým sa neuvoľní alebo bude vytvorená pracovná pozícia zodpovedajúca mojim požiadavkám a kvalifikácii, najdlhšie do dvoch rokov odo dňa poskytnutia súhlasu na spracovanie mojich osobných údajov. Súhlas so spracovaním osobných údajov platí do doby jeho písomného odvolania, najdlhšie do dvoch rokov odo dňa jeho poskytnutia. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé."
V prípade, ak nám súhlas so spracovaním vašich osobných údajov nebude doručený spolu s vašim životopisom a nebudete vybraný ako úspešný uchádzač výberového konania, vaše osobné údaje budú zlikvidované.
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite, prosím, motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom v slovenskom jazyku. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície: Vedúci tímu Call Centra a Zákazníckeho servisu.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 122/2013 Z.z. v nasledovnom znení:
"V súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v žiadosti o zamestnanie, životopise a iných poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli spracúvané, kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou Groupama poisťovňa a. s., pobočka poisťovne z iného členského štátu za účelom evidencie uchádzačov o zamestnanie do času, kým sa neuvoľní alebo bude vytvorená pracovná pozícia zodpovedajúca mojim požiadavkám a kvalifikácii, najdlhšie do dvoch rokov odo dňa poskytnutia súhlasu na spracovanie mojich osobných údajov. Súhlas so spracovaním osobných údajov platí do doby jeho písomného odvolania, najdlhšie do dvoch rokov odo dňa jeho poskytnutia. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé."
V prípade, ak nám súhlas so spracovaním vašich osobných údajov nebude doručený spolu s vašim životopisom a nebudete vybraný ako úspešný uchádzač výberového konania, vaše osobné údaje budú zlikvidované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
všeobecné, ekonomické
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
prax na Call Centre min. 3 roky - podmienkou
maďarský jazyk - pokročilý
znalosť poisťovacích produktov a procesov - výhodou
veľmi dobré telefonické a komunikačné zručnosti
orientácia na detail a výsledok
proobchodná orientácia
precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
aktívny vodič
maďarský jazyk - pokročilý
znalosť poisťovacích produktov a procesov - výhodou
veľmi dobré telefonické a komunikačné zručnosti
orientácia na detail a výsledok
proobchodná orientácia
precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Groupama je silná medzinárodná finančná skupina. Bola založená vo Francúzsku, kde dlhodobo patrí medzi lídrov na trhu. Počas svojej 100 - ročnej histórie si vybudovala zastúpenie v 9 krajinách. Na slovenskom poistnom trhu je skupina Groupama prítomná od 5. marca 2009. V súčasnej dobe pôsobí na Slovensku ako pobočka úspešnej maďarskej poisťovne Groupama Biztosító Zrt., ktorá patrí v Maďarsku do prvej štvorky najsilnejších poisťovní s počtom klientov vyše 1,3 milióna.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2804866
Dátum zverejnenia: 9.11.2016
2016-11-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Groupama poisťovňa a. s., pobočka poisťovne z iného členského štátu