Vedúci tímu Call Centra a Zákazníckeho servisu

Groupama poisťovňa a. s., pobočka poisťovne z iného členského štátu

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vedenie tímu operátorov Call Centra a referentov zákazníckeho servisu.
Zodpovednosť za kvalitu práce a predajné výsledky tímu.
Vyhodnocovanie a analyzovanie dosiahnutých výsledkov, výkonnosti a efektívnosti tímu.
Pravidelné hodnotenie hovorov, ich analýzy, spätná väzba operátorom a ich tréning.
Vzdelávanie a rozvoj podriadených.
Identifikácia problémov a predkladanie návrhov ich riešenia.
Tvorba metodických pokynov, pracovných postupov a komunikačných scenárov vedenia rozhovorov.
Reportovanie dosiahnutých výsledkov nadriadenému.
Pracovná doba v jednozmennej prevádzke.

Zamestnanecké výhody, benefity

práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
možnosť sebarealizácie, profesijného a osobnostného rastu
balíček firemných výhod
viac nájdeš v časti „Starostlivosť o zamestnancov“

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, z kapacitných dôvodov však budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite, prosím, motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom v slovenskom jazyku. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície: Vedúci tímu Call Centra a Zákazníckeho servisu.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 122/2013 Z.z. v nasledovnom znení:

"V súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v žiadosti o zamestnanie, životopise a iných poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli spracúvané, kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou Groupama poisťovňa a. s., pobočka poisťovne z iného členského štátu za účelom evidencie uchádzačov o zamestnanie do času, kým sa neuvoľní alebo bude vytvorená pracovná pozícia zodpovedajúca mojim požiadavkám a kvalifikácii, najdlhšie do dvoch rokov odo dňa poskytnutia súhlasu na spracovanie mojich osobných údajov. Súhlas so spracovaním osobných údajov platí do doby jeho písomného odvolania, najdlhšie do dvoch rokov odo dňa jeho poskytnutia. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé."

V prípade, ak nám súhlas so spracovaním vašich osobných údajov nebude doručený spolu s vašim životopisom a nebudete vybraný ako úspešný uchádzač výberového konania, vaše osobné údaje budú zlikvidované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

všeobecné, ekonomické

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

prax na Call Centre min. 3 roky - podmienkou
maďarský jazyk - pokročilý
znalosť poisťovacích produktov a procesov - výhodou
veľmi dobré telefonické a komunikačné zručnosti
orientácia na detail a výsledok
proobchodná orientácia
precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
aktívny vodič

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Groupama je silná medzinárodná finančná skupina. Bola založená vo Francúzsku, kde dlhodobo patrí medzi lídrov na trhu. Počas svojej 100 - ročnej histórie si vybudovala zastúpenie v 9 krajinách. Na slovenskom poistnom trhu je skupina Groupama prítomná od 5. marca 2009. V súčasnej dobe pôsobí na Slovensku ako pobočka úspešnej maďarskej poisťovne Groupama Biztosító Zrt., ktorá patrí v Maďarsku do prvej štvorky najsilnejších poisťovní s počtom klientov vyše 1,3 milióna.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov