Vedúci tímu Call Centra a Zákazníckeho servisu

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vedenie tímu operátorov Call Centra a referentov zákazníckeho servisu.
Zodpovednosť za kvalitu práce a predajné výsledky tímu.
Vyhodnocovanie a analyzovanie dosiahnutých výsledkov, výkonnosti a efektívnosti tímu.
Pravidelné hodnotenie hovorov, ich analýzy, spätná väzba operátorom a ich tréning.
Vzdelávanie a rozvoj podriadených.
Identifikácia problémov a predkladanie návrhov ich riešenia.
Tvorba metodických pokynov, pracovných postupov a komunikačných scenárov vedenia rozhovorov.
Reportovanie dosiahnutých výsledkov nadriadenému.
Pracovná doba v jednozmennej prevádzke.

Iné výhody

práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
možnosť sebarealizácie, profesijného a osobnostného rastu
balíček firemných výhod
viac nájdeš v časti „Starostlivosť o zamestnancov“

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

všeobecné, ekonomické

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

prax na Call Centre min. 3 roky - podmienkou
maďarský jazyk - pokročilý
znalosť poisťovacích produktov a procesov - výhodou
veľmi dobré telefonické a komunikačné zručnosti
orientácia na detail a výsledok
proobchodná orientácia
precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
aktívny vodič

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Groupama bola založená vo Francúzsku na konci 19. storočia ako miestna spoločenská iniciatíva pre ochranu proti poľnohospodárskym škodám a proti rizikám požiaru. Ako výsledok mimoriadneho úspechu sa táto forma svojpomocného poistenia rozšírila na celé územie Francúzska. V nasledujúcich desaťročiach sa Groupama nepretržite rozvíjala, rozširovala okruh poskytovaných poisťovacích služieb a získala si tak dôveru čoraz viac zákazníkov.

Skupina sa v priebehu uplynulých sto rokov úspešne prispôsobovala aj hospodárskym a spoločenským zmenám, čoho výsledkom je dôvera miliónov zákazníkov na celom svete. Sú však hodnoty, ktoré si zachovávala stále a zachováva ich dodnes: blízkosť a súdržnosť.

Skupina Groupama je na Slovensku k dispozícii svojim klientom od 1. januára 2012 ako pobočka maďarskej poisťovne Groupama Garancia Biztosító pod názvom Groupama Garancia poisťovňa a.s., pobočka poisťovne z iného členského štátu.

Od 1. júla 2015 pôsobí Groupama Garancia poisťovňa a. s., pobočka poisťovne z iného členského štátu, pod novým názvom Groupama poisťovňa a. s., pobočka poisťovne z iného členského štátu, pričom ďalej funguje ako pobočka maďarskej poisťovne Groupama Biztosító Zrt..

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým záujemcom o inzerovanú pracovnú pozíciu, z kapacitných dôvodov však budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite, prosím, motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom v slovenskom jazyku. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície: Vedúci tímu Call Centra a Zákazníckeho servisu.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 122/2013 Z.z. v nasledovnom znení:

"V súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v žiadosti o zamestnanie, životopise a iných poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli spracúvané, kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou Groupama poisťovňa a. s., pobočka poisťovne z iného členského štátu za účelom evidencie uchádzačov o zamestnanie do času, kým sa neuvoľní alebo bude vytvorená pracovná pozícia zodpovedajúca mojim požiadavkám a kvalifikácii, najdlhšie do dvoch rokov odo dňa poskytnutia súhlasu na spracovanie mojich osobných údajov. Súhlas so spracovaním osobných údajov platí do doby jeho písomného odvolania, najdlhšie do dvoch rokov odo dňa jeho poskytnutia. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé."

V prípade, ak nám súhlas so spracovaním vašich osobných údajov nebude doručený spolu s vašim životopisom a nebudete vybraný ako úspešný uchádzač výberového konania, vaše osobné údaje budú zlikvidované.

Adresa spoločnosti

Groupama poisťovňa a. s., pobočka poisťovne z iného členského štátu
Miletičova 21
821 08 Bratislava
http://www.groupama.sk