Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office assistant
SCM Logistics s.r.o.
Miesto práce
Senec, Logistický park, Dialničná č.5, okres Senec
Senec, Logistický park, Dialničná č.5, okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
agreement
agreement
Mzdové podmienky (brutto)
agreement
agreement
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
We are looking for an experienced and talented Office assistent, who is responsible, proactive, capable of multi-tasking, and has the skills listed below and can handle the responsibilities. The role requires a flexible, willing, and hard working person who doesn’t consider any job as big or small. Problem-solving skills are also very important.
Job description / Key responsibilities:
• Support of management of company
• General correspondence, organization of contracts storage.
• Coordinating assistant and secretarial duties od director.
• Communication with partners and other offices located internationally, other dpts., labour office and foreign policy.
• Administration, ensure the daily operation of the office according to the actual requirements.
• Schedule appointments, meetings, agenda, etc.
• Preparation of travel arrangements, expense reports and car books.
• Prepare documents for business trips for all employees.
• Reservation of air tickets and all other tickets for any kind of transport.
• Service about foreign employees- international insurance, accomodation, permits- working, etc., daily communication in english language
Job description / Key responsibilities:
• Support of management of company
• General correspondence, organization of contracts storage.
• Coordinating assistant and secretarial duties od director.
• Communication with partners and other offices located internationally, other dpts., labour office and foreign policy.
• Administration, ensure the daily operation of the office according to the actual requirements.
• Schedule appointments, meetings, agenda, etc.
• Preparation of travel arrangements, expense reports and car books.
• Prepare documents for business trips for all employees.
• Reservation of air tickets and all other tickets for any kind of transport.
• Service about foreign employees- international insurance, accomodation, permits- working, etc., daily communication in english language
Zamestnanecké výhody, benefity
Work in dynamic international environment.
Good working environment
Good working environment
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. College degree an advantage
2. Office experience at least 3 years
3. Ability to work independently
4. Extremely organized, multi-tasking
5. Detail-oriented, responsible
6. Positive thinker, Can-do attitude
7. Proficient with MS office package
8. Car license is preferred
2. Office experience at least 3 years
3. Ability to work independently
4. Extremely organized, multi-tasking
5. Detail-oriented, responsible
6. Positive thinker, Can-do attitude
7. Proficient with MS office package
8. Car license is preferred
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
KOMPLEXNÁ LOGISTIKA POD JEDNOU STRECHOU
• Rok založenia v roku 1997 - Južná Kórea
• Poskytovateľ globálnych logistických služieb v širokom rozsahu
• Založenie pobočky na Slovensku v roku 2004
• Strategicky logistický partner pre spoločnosť Samsung
• Prevádzkovateľ vlastného kontajnerového terminálu od roku 2005
• Medzinárodná a vnútroštátna cestná preprava tovaru
• Služby železničného operátora z významných európskych prístavov
• 4 pobočky na Slovensku (Senec, Galanta, Gáň, Sládkovičovo)
• Stabilné zázemie s cca 200 zamestnancami
• Certifikát systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001
• Rok založenia v roku 1997 - Južná Kórea
• Poskytovateľ globálnych logistických služieb v širokom rozsahu
• Založenie pobočky na Slovensku v roku 2004
• Strategicky logistický partner pre spoločnosť Samsung
• Prevádzkovateľ vlastného kontajnerového terminálu od roku 2005
• Medzinárodná a vnútroštátna cestná preprava tovaru
• Služby železničného operátora z významných európskych prístavov
• 4 pobočky na Slovensku (Senec, Galanta, Gáň, Sládkovičovo)
• Stabilné zázemie s cca 200 zamestnancami
• Certifikát systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 1148834
Dátum zverejnenia: 11.8.2014
2014-08-11
lokalita: okres Senec Pozícia: Asistent Spoločnosť: SCM Logistics s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: agreement