HR Koordinátor

GRAND HOTEL RIVER PARK

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
17.7.2017
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

-ADMINISTRATÍVNE ČINNOSTI spojené s denným chodom hotelového HR v zmysle
firemných štandardov a platnej legislatívy.
NIE RECRUITING. Resp. len dielčia spolupráca s týmto oddelením, ktoré je samostatnou
zložkou hotelového HR.
- Spolupráca s korporátnym HR riaditeľom pri firemných procesoch.
- Plná podpora zamestnancov pri riešení personálnej agendy
- Znalosť / orientácia a implementácia Zákonníka práce v pracovnej
agende.
- Nástupná / výstupná agenda
- Príprava podkladov - dochádzok pre mzdovú účtareň.
- Evidencia, archivácia, reporting, zber údajov .
- Správa hotelového HR systému (Marriott International).
- Iné aktivity a činnosti charakteristické pre HOTELOVÉ HR...

Zamestnanecké výhody, benefity

* Renomovaný domáci zamestnávateľ
* Medzinárodné štandardy najväčšej hotelovej spoločnosti sveta Marriott Intnl.
* Používanie angličtiny v dennej praxi
* Účasť na tréningoch a školeniach
* Bezplatné stravovanie
* Zamestnanecké ceny za ubytovanie v 5700 hoteloch sveta

Informácie o výberovom konaní

Svoje ŽIADOSTI S ROZVINUTÝM MOTIVAČNÝM LISTOM zasielajte prosím na uvedený kontakt.

Na osobný pohovor budú prizvaní len vybraní uchádzači spĺňajúci čo najviac naše očakávania zo zadania inzerátu. Ďakujem za pochopenie a akceptáciu našich postupov a už vopred sa ospravedlňujem tým uchádzačom, ktorých sme nepozvali na osobný pohovor a prajem im veľa šťastia v hľadaní vhodného uplatnenia sa.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ideálne PaM

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Uchádzač/-ka musí prejaviť signifikantný vzťah k danej pozícii a brať ponuku ako mimoriadnu pracovnú skúsenosť v top svetovej hotelovej sieti a najlepšom hoteli na Slovensku a zároveň rešpektovať základné atribúty našej spoločnosti, najmä však mať a byť:
- orientovaný/-á na prácu PRE ľudí
- dbať na detaily ( 5***** je najmä o detailoch)
- dôsledný/-á v tom čo robím a mať pre to vášeň
- dobré administratívne schopnosti (vytvorenie letáku či prezentácie na Town Hall Meeting v Power Pointe je pre mňa hračkou a nastavenie Excelovskej tabuľky bežnou rutinou)
- v modernej hospodárskej korešpondencii a komunikácii hovorím a píšem spisovnou slovenčinou a moja angličtina je kvetnatá a plynulá tak, že keď mi zavolajú z centrály, nemám problém prepnúť do profesionálnej komunikácie so zahraničným kolegom či "nadriadeným".

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Grand Hotel River Park, a Luxury Collection Hotel v Bratislave, ktorý bol navrhnutý oceneným holandským architektom Erickom van Egeraatom je bývalý Kempinski Hotel River Park, ktorý prešiel rebrandingom v roku 2015 a značka the Luxury Collection je jednou z viac ako 30 značiek/brandov spoločnosti Marriott International .

Hotel leží v srdci mestského projektu s rezidenciami, kanceláriami a obchodmi atraktívnymi pre kozmopolitný štýl života moderného Slovenska. Nachádza sa priamo na brehu Dunaja, iba 10 minút chôdze od centra starého mesta. Ponúka 231 izieb a apartmánov, dve reštaurácie a bar v lobby, vnútorný bazén, ako aj fitnescentrum a Spa, dve veľké konferenčné/ tanečné sály a päť menších konferenčných miestností.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 2074983  Dátum zverejnenia: 31.5.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou