Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Francúzštinári sem! pozícia v bankingu, ktorá nemá obdoby.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1300 - 1700 EUR/mesiac
1300 - 1700 EUR/mesiac
Vstúp do tímu, ktorý spolupracuje s domácimi ale aj zahraničnými partnermi. Ak si investigatívny typ, ktorý rád komunikuje a chceš sa stať dôležitou súčasťou podpory pre dodávateľov, tak táto pozícia je práve pre Teba.
- Ustálenie firmy ako globálneho hráča na trhu dodávateľských reťazcov a finančných trhov
- Podpora zákazníkov (back-office)
- Zhŕňanie informácii o dodávateľoch a screening klientov na trhu
- Príprava dokumentácia, najmä právnej a marketingovej
- Kontakt s buyermi, dodávateľmi a finančnými inštitúciami
- Ustálenie firmy ako globálneho hráča na trhu dodávateľských reťazcov a finančných trhov
- Podpora zákazníkov (back-office)
- Zhŕňanie informácii o dodávateľoch a screening klientov na trhu
- Príprava dokumentácia, najmä právnej a marketingovej
- Kontakt s buyermi, dodávateľmi a finančnými inštitúciami
Požadujeme
- Skvelá znalosť anglického (C1) a francúzskeho (B2) jazyka slovom aj písmom.
- Vysokoškolské vzdelanie (ekonomické zameranie výhodou)
- Skúsenosť v back-office alebo call centre
- Silný tímový hráč s diciplinovaným prístupom, skúsenosťami v projektovom manažmente a schopnosťou pracovať pod tlakom
- Znalosti a skúsenosti s OPS/IT systémami a MS Office
- Nie ste vhodným kandidátom na túto pozíciu? Odporučte nám svojho známeho, ktorého umiestnime k nášmu klientovi a získajte 100 EUR poukážku! Pre viac informácií ma môžete kontaktovať na [email protected]
- Vysokoškolské vzdelanie (ekonomické zameranie výhodou)
- Skúsenosť v back-office alebo call centre
- Silný tímový hráč s diciplinovaným prístupom, skúsenosťami v projektovom manažmente a schopnosťou pracovať pod tlakom
- Znalosti a skúsenosti s OPS/IT systémami a MS Office
- Nie ste vhodným kandidátom na túto pozíciu? Odporučte nám svojho známeho, ktorého umiestnime k nášmu klientovi a získajte 100 EUR poukážku! Pre viac informácií ma môžete kontaktovať na [email protected]
Benefity
- Sick days
- Príspevok na stravné
- Systém cafeteria
- Refferral bonus
- Bonus pri narodení dieťata a pri svadbe
- Home office
- Jazykové kurzy a školenia
- Rodinný deň a športový deň
- Príspevok na stravné
- Systém cafeteria
- Refferral bonus
- Bonus pri narodení dieťata a pri svadbe
- Home office
- Jazykové kurzy a školenia
- Rodinný deň a športový deň
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
ID: 3166313
Dátum zverejnenia: 21.8.2017
2017-08-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1300 - 1700 EUR/mesiac