Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Payroll analyst
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1200 EUR/mesiac
1000 - 1200 EUR/mesiac
Úspšená medzinárodná spoločnosť sídliaca v centre Bratislavy hľadá nového kolegu na payroll oddelenie. Ak je pre Vás mzdová agenda zaujímavá a zároveň chcete aktívne komunikovať v anglickom jazyku, pošlite nám svoje CV ! Môžete pracovať v mladom a dynamickom kolektíve v centre mesta u jedného z najlepších zamestnávateľov v Bratislave.
Vašou náplňou práce na pozícii PAYROLL ANALYST bude :
- Administratívna podpora mzdového oddelenia
- Zbieranie, triedenie, príprava mzdovej dokumentácie
- Spracovávanie cestovných náhrad
- Spracovávanie stravných lístkov (príprava, objednávky, distribúcia, dokumentácia)
- Školenia pre zamestnancov týkajúce sa miezd
Vašou náplňou práce na pozícii PAYROLL ANALYST bude :
- Administratívna podpora mzdového oddelenia
- Zbieranie, triedenie, príprava mzdovej dokumentácie
- Spracovávanie cestovných náhrad
- Spracovávanie stravných lístkov (príprava, objednávky, distribúcia, dokumentácia)
- Školenia pre zamestnancov týkajúce sa miezd
Požadujeme
Úspešný kandidát na pozíciu PAYROLL ANALYST by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Aktívna znalosť anglického jazyka na úrovni B2
- Pokročilá znalosť MS Excel - budete pripravovat reporty a podklady pre mzdové účtovníctvo, nutné využívanie kontingenčných tabuliek, V/HLOOKUP, COUNT IF a pod.
- Preferuje sa vzdelanie ekonomického zamerania
- Prax v administratíve alebo ekonomickej sfére výhodou
- Dobré komunikačné a prezentačné schopnosti, odolnosť voči stresu
- Skúsenosť z medzinárodného prostredia výhodou (Erasmus, Work and Travel a pod.)
- Aktívna znalosť anglického jazyka na úrovni B2
- Pokročilá znalosť MS Excel - budete pripravovat reporty a podklady pre mzdové účtovníctvo, nutné využívanie kontingenčných tabuliek, V/HLOOKUP, COUNT IF a pod.
- Preferuje sa vzdelanie ekonomického zamerania
- Prax v administratíve alebo ekonomickej sfére výhodou
- Dobré komunikačné a prezentačné schopnosti, odolnosť voči stresu
- Skúsenosť z medzinárodného prostredia výhodou (Erasmus, Work and Travel a pod.)
Benefity
Spoločnosť ponúka tieto benefity:
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plnephradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plnephradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 3160233
Dátum zverejnenia: 15.8.2017
2017-08-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1200 EUR/mesiac