Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznícka podpora - customer care support
Miesto práce
Hlohovec, okres Hlohovec
Hlohovec, okres Hlohovec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Príležitosť komunikácie s klientom na profesionálnej úrovni a získania nových poznatkov Vám ponúka náš klient, výrobná spoločnosť s medzinárodným zastúpením.
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Denná komunikácia s klientmi spoločnosti v anglickom a nemeckom jazyku
- Spracovanie objednávok
- Riadenie projektov pri zavadzaní nových výrobkov do výroby
- Analýza dát v internom systéme, ich spracovanie a evidencia
- Poskytovanie podpory ostatným oddeleniam spoločnosti
- Rýchle reakcie na vzniknuté situácie, navrhovanie riešení
- Reporting
- Iná administratívna činnosť
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Denná komunikácia s klientmi spoločnosti v anglickom a nemeckom jazyku
- Spracovanie objednávok
- Riadenie projektov pri zavadzaní nových výrobkov do výroby
- Analýza dát v internom systéme, ich spracovanie a evidencia
- Poskytovanie podpory ostatným oddeleniam spoločnosti
- Rýchle reakcie na vzniknuté situácie, navrhovanie riešení
- Reporting
- Iná administratívna činnosť
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- Plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- Znalosť nemeckého jazyka na komunikatívnej úrovni
- Pracovná skúsenosť v oblasti zákazníckej starostlivosti
- Dobré PC zručnosti
- Komunikačné zručnosti
- Dobrá organizácia práce, samostatnosť
- Orientácia na výsledky, rozhodnosť
- Aktívny prístup, iniciatívnosť
- Prozákaznícka orientácia
- Flexibilita
- Plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- Znalosť nemeckého jazyka na komunikatívnej úrovni
- Pracovná skúsenosť v oblasti zákazníckej starostlivosti
- Dobré PC zručnosti
- Komunikačné zručnosti
- Dobrá organizácia práce, samostatnosť
- Orientácia na výsledky, rozhodnosť
- Aktívny prístup, iniciatívnosť
- Prozákaznícka orientácia
- Flexibilita
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/obchod-a-marketing/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/obchod-a-marketing/
ID: 3156882
Dátum zverejnenia: 10.8.2017
2017-08-10
lokalita: okres Hlohovec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.