Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Buď aj ty odborníkom na komunikáciu s klientmi vo francúzskom jazyku
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1500 EUR/mesiac
1000 - 1500 EUR/mesiac
Nebojíš sa komunikácie? Máš dobré komunikačné zručnosti? Nemáš skúsenosti, ale si pracovitý? Ak si na otázky odpovedal áno, máme pre teba jedinečnú príležitosť!
Stať sa aj ty súčasťou úspešnej firmy, získaj skúsenosti a komunikuj s klientami v zahraničí.
Tvojou hlavnou náplňou práce bude:
- Profesionálna komunikácia s klientmi a zákazníkmi v ANGLICKOM a FRANCÚZSKOM JAZYKU
- Manažment a starostlivosť o pridelené portfólio klientov
- Poskytovanie adekvátnych informácií pre klientov a riešenie vzniknutých problémov
- Štandardizovanie procesov a aktualizácia dát v internom systéme
Stať sa aj ty súčasťou úspešnej firmy, získaj skúsenosti a komunikuj s klientami v zahraničí.
Tvojou hlavnou náplňou práce bude:
- Profesionálna komunikácia s klientmi a zákazníkmi v ANGLICKOM a FRANCÚZSKOM JAZYKU
- Manažment a starostlivosť o pridelené portfólio klientov
- Poskytovanie adekvátnych informácií pre klientov a riešenie vzniknutých problémov
- Štandardizovanie procesov a aktualizácia dát v internom systéme
Požadujeme
Zaujala ťa náplň práce? Myslíš si, že by si to zvládol? Ak spĺňaš nasledujúce podmienky, neváhaj nám poslať svoj životopis v anglickom jazyku a na pohovore sa dozvieš viac!
- Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO a FRANCÚZSKEHO jazyka (minimálne level B2)
- Skúsenosti v administratíve alebo v oblasti zákazníckej podpory sa cenia, ale nevyžadujú
- Rád komunikuješ, si empatický/á a flexibilný/á voči požiadavkám klientov
- V MS Office sa nestratíš a hravo zvládneš základné úlohy v Exceli
Tešíme sa na teba!
- Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO a FRANCÚZSKEHO jazyka (minimálne level B2)
- Skúsenosti v administratíve alebo v oblasti zákazníckej podpory sa cenia, ale nevyžadujú
- Rád komunikuješ, si empatický/á a flexibilný/á voči požiadavkám klientov
- V MS Office sa nestratíš a hravo zvládneš základné úlohy v Exceli
Tešíme sa na teba!
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia- Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search-disciplines=financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search-disciplines=financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo
ID: 3141752
Dátum zverejnenia: 25.7.2017
2017-07-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista pohľadávok Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1500 EUR/mesiac