Referent zákazníckeho centra

Miesto práce
Ilava, okres Ilava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

- riešenie komplexných požiadaviek zákazníka
- priama komunikácia so zákazníkom a udržiavanie výborných vzťahov
- technická podpora výroby
- aktívna komunikácia s distribútormi
- komplexné riadenie objednávok
- spracovanie cenových ponúk, ich aktualizácia (telefonické spracovanie)
- plánovanie objednávok podľa SLA
- spájanie obchodných zástupcov a zákazníkov pri riešení otázok
- aktívna účasť na projektoch
- úzka spolupráca s ostatnými oddelenia pri riešení úloh

Požadujeme

- VŠ vzdelanie (min. Bc.)
- 3 roky skúsenosti so zákazníckym servisom vo výrobnej spoločnosti (prípadne skúsenosti na oddelení predaja vo výrobnej spoločnosti)
- silné organizačné zručnosti
- komunikačné zručnosti
- rychle rozhodovanie
- samostatnosť
- tímový hráč
- AJ slovom aj písmom
- MS Office

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.



Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=engineering
ID: 3133523  Dátum zverejnenia: 17.7.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.