Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior špecialista pre podporu medzinárodných klientov
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Chceš sa stať súčasťou medzinárodnej spoločnosti, ktorá Ti umožní denne komunikovať v ANGLICKOM a NEMECKOM jazyku zároveň? Spoločnosť, ktorej meno je na trhu rokmi overené hľadá do svojho teamu dynamického, komunikatívneho človeka, ktorého baví používať cudzie jazyky a má rád výzvy.
Ak si sa v tomto opise našiel, tak hľadáme práve Teba!
Čakajú na Teba tieto aktivity:
- Každodenná komunikácia so zahraničnými klientmi spoločnosti, ktorí oslovujú Vás, nie Vy ich
- Riešenie klientskych požiadaviek
- Aktívna interná komunikácia v rámci tímu a firmy
- Poskytovanie komplexných riešení pre klienta
- Práca s interným systémom a databázami
Ak si sa v tomto opise našiel, tak hľadáme práve Teba!
Čakajú na Teba tieto aktivity:
- Každodenná komunikácia so zahraničnými klientmi spoločnosti, ktorí oslovujú Vás, nie Vy ich
- Riešenie klientskych požiadaviek
- Aktívna interná komunikácia v rámci tímu a firmy
- Poskytovanie komplexných riešení pre klienta
- Práca s interným systémom a databázami
Požadujeme
Ak spĺňaš nasledujúce požiadavky, chceme Ťa stretnúť osobne!
- Aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka (level B2 alebo C1)
- Úspešne ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- Prvotná skúsenosť v oblasti administratívy alebo zákazníckej podpory je vítaná (tvoj prozákaznícky prístup je však oveľa podstatnejší)
- Si dynamická osobnosť, ktorá efektívne komunikuje a práca s ľuďmi Ťa napĺňa
- Užívateľská znalosť MS Office; znalosti alebo skúsenosti v Excel-i a SAP-e sú obrovskou VÝHODOU
- Aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka (level B2 alebo C1)
- Úspešne ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- Prvotná skúsenosť v oblasti administratívy alebo zákazníckej podpory je vítaná (tvoj prozákaznícky prístup je však oveľa podstatnejší)
- Si dynamická osobnosť, ktorá efektívne komunikuje a práca s ľuďmi Ťa napĺňa
- Užívateľská znalosť MS Office; znalosti alebo skúsenosti v Excel-i a SAP-e sú obrovskou VÝHODOU
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 3109196
Dátum zverejnenia: 21.6.2017
2017-06-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.