Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Angličtina + francúzština + komunikácia
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1300 EUR/mesiac
1000 - 1300 EUR/mesiac
Rád komunikuješ? Si dynamická osobnosť a baví Ťa pracovať s ľuďmi? Chceš využívať svoje jazyky a neustále sa v nich zdokonaľovať? Tak potom je táto pozícia určite pre Teba!
Otvára sa skvelá príležitosť získať cenné skúsenosti v medzinárodnom prostredí úspešnej spoločnosti, kde dostaneš možnosť podieľať sa na nasledujúcich aktivitách:
- Denná komunikácia v ANGLICKOM a FRANCÚZSKOM jazyku
- Aktívna starostlivosť o pridelené portfólio klientov
- Poskytovanie spätnej väzby zákazníkom ohľadom momentálnej situácie
- Investigácia nezrovnalostí a podieľanie sa na zlepšovaní procesov
- Práca s interným systémom
Otvára sa skvelá príležitosť získať cenné skúsenosti v medzinárodnom prostredí úspešnej spoločnosti, kde dostaneš možnosť podieľať sa na nasledujúcich aktivitách:
- Denná komunikácia v ANGLICKOM a FRANCÚZSKOM jazyku
- Aktívna starostlivosť o pridelené portfólio klientov
- Poskytovanie spätnej väzby zákazníkom ohľadom momentálnej situácie
- Investigácia nezrovnalostí a podieľanie sa na zlepšovaní procesov
- Práca s interným systémom
Požadujeme
Veľmi radi sa s Tebou stretneme, ak máš tieto kvality:
- Komunikatívna ANGLIČTINA a FRANCÚZŠTINA (min. level B2)
- Úspešne ukončená stredná alebo vysoká škola (každé zameranie je u nás vítané)
- Pracovné skúsenosti z oblasti starostlivosti o zákazníka sú výhodou, nie však podmienkou
- Chuť učiť sa, komunikovať a posúvať sa ďalej
- Znalosť balíčka MS Office
- Komunikatívna ANGLIČTINA a FRANCÚZŠTINA (min. level B2)
- Úspešne ukončená stredná alebo vysoká škola (každé zameranie je u nás vítané)
- Pracovné skúsenosti z oblasti starostlivosti o zákazníka sú výhodou, nie však podmienkou
- Chuť učiť sa, komunikovať a posúvať sa ďalej
- Znalosť balíčka MS Office
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia- Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 3109192
Dátum zverejnenia: 21.6.2017
2017-06-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1300 EUR/mesiac