Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manager customer care
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Máte skúsenosti z oblasti Customer Care? Viedli ste tím aspoň 5 zamestnancov a baví Vás niesť zodpovednosť za výsledky tímu a motivovať ich ku kariérnemu rozvoju? Ovládate anglický jazyk na perfektnej úrovni?
Momentálne hľadáme šikovného Manažéra Customer Care tímu a skúseného People Manager-a pre 15- členný tím zabezpečujúci nie len technickú podporu zahraničných zákazníkov.
Vašou úlohou bude:
- vedenie 15-členného tímu Customer Care Agent-ov
- priame vedenie tímu a zodpovednosť za ich výsledky z hľadiska výkonu a KPI´s, kvality poskytovaných služieb a ich rozvoja
- zodpovednosť za rozvoj oddelenia samotného a podporovanie ho v posune vpred
- vedenie "1 to 1" stretnutí, koučing a usmerňovanie členov tímu podľa ich individuálnych potrieb
- zodpovednosť za optimalizáciu procesov oddelenia
- zodpovednosť za rozloženie úloh jednotlivým členom tímu a efektivitu
- napomáhanie pri hľadaní riešení pre zákazníkov so špecifickým problémom
Momentálne hľadáme šikovného Manažéra Customer Care tímu a skúseného People Manager-a pre 15- členný tím zabezpečujúci nie len technickú podporu zahraničných zákazníkov.
Vašou úlohou bude:
- vedenie 15-členného tímu Customer Care Agent-ov
- priame vedenie tímu a zodpovednosť za ich výsledky z hľadiska výkonu a KPI´s, kvality poskytovaných služieb a ich rozvoja
- zodpovednosť za rozvoj oddelenia samotného a podporovanie ho v posune vpred
- vedenie "1 to 1" stretnutí, koučing a usmerňovanie členov tímu podľa ich individuálnych potrieb
- zodpovednosť za optimalizáciu procesov oddelenia
- zodpovednosť za rozloženie úloh jednotlivým členom tímu a efektivitu
- napomáhanie pri hľadaní riešení pre zákazníkov so špecifickým problémom
Požadujeme
Radi skontaktujeme kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- skúsenosť z oblasti Customer Care min. dva roky
- skúsenosti s vedením minimálne 5-členného tímu
- znalosť anglického jazyka na plynulej úrovni
- schopnosť motivovať a viezť ľudí
- schopnosť pracovať pod stresom a pod tlakom
- výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
- ochota pracovať na zmeny (oddelenie funguje 24/7)
- skúsenosť z oblasti Customer Care min. dva roky
- skúsenosti s vedením minimálne 5-členného tímu
- znalosť anglického jazyka na plynulej úrovni
- schopnosť motivovať a viezť ľudí
- schopnosť pracovať pod stresom a pod tlakom
- výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
- ochota pracovať na zmeny (oddelenie funguje 24/7)
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=hr-administrativa-a-pravo
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=hr-administrativa-a-pravo
ID: 3107820
Dátum zverejnenia: 20.6.2017
2017-06-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Supervízor call centra Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.