Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Starostlivosť o Nábor klientov (anglický + nemecký jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Túžiš v práci dennodenne využívať svoje dva svetové jazyky, ktoré máš na perfektnej úrovni ? Rád telefonuješ a práca v dynamickom tíme je pre teba výzvou? Náš klient, medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v sfére verejného obstarávania, hľadá práve teba! Ak si flexibilný, komunikatívny a rýchle tempo je tvoj hnací motor, reaguj ešte dnes!
Tvojimi hlavnými pracovnými činnosťami bude:
- Každodenná telefonická komunikácia v cudzom jazyku ohľadom registrácie v systémoch spoločnosti
- Dohľad nad tvorbou, odoslaním a správnou fakturáciou za objednané služby
- Funkcia prvotného kontaktu so zákazníkmi (email, telefón)
- Zodpovednosť za nábor nových klientov a starostlivosť o už existujúce portfólio
- Práca s firemným systémom ohľadne zakladania, uchovávania a aktualizácie informácií týkajúcich sa dodávateľov
- Komunikácia s internými oddeleniami spoločnosti
- Práca v multikultúrnom prostredí
- Pravidelný reporting manažérovi oddelenia
- Participácia na významných celosvetových projektoch z oblasti obstarávania dodávateľov
- Administratíva digitálnej dokumentácie potrebnej pre proces náboru klientov
Tvojimi hlavnými pracovnými činnosťami bude:
- Každodenná telefonická komunikácia v cudzom jazyku ohľadom registrácie v systémoch spoločnosti
- Dohľad nad tvorbou, odoslaním a správnou fakturáciou za objednané služby
- Funkcia prvotného kontaktu so zákazníkmi (email, telefón)
- Zodpovednosť za nábor nových klientov a starostlivosť o už existujúce portfólio
- Práca s firemným systémom ohľadne zakladania, uchovávania a aktualizácie informácií týkajúcich sa dodávateľov
- Komunikácia s internými oddeleniami spoločnosti
- Práca v multikultúrnom prostredí
- Pravidelný reporting manažérovi oddelenia
- Participácia na významných celosvetových projektoch z oblasti obstarávania dodávateľov
- Administratíva digitálnej dokumentácie potrebnej pre proces náboru klientov
Požadujeme
Úspešný kandidát sa nájde v týchto požiadavkách:
- Pokročilá úroveň anglického a nemeckého jazyka
- Ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
- Skúsenosti z oblasti starostlivosti o zákazníkov sú veľkou výhodou
- Pokročilá úroveň v programoch MS Office
- Prezentačné schopnosti a radosť z práce s telefónom a emailami
- Reprezentatívne vystupovanie a komunikačné zručnosti
- Zvládanie dynamického pracovného prostredia a stresových situácií
- Pokročilá úroveň anglického a nemeckého jazyka
- Ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
- Skúsenosti z oblasti starostlivosti o zákazníkov sú veľkou výhodou
- Pokročilá úroveň v programoch MS Office
- Prezentačné schopnosti a radosť z práce s telefónom a emailami
- Reprezentatívne vystupovanie a komunikačné zručnosti
- Zvládanie dynamického pracovného prostredia a stresových situácií
Benefity
Spoločnosť ponúka atraktívne zamestnanecké výhody, neformálne pracovné prostredie a priestor pre uplatnenie vlastných nápadov, schopností a iniciatívy.
+ finančné bonusy
+ gastro lístky
+ multikultúrny kolektív
+ finančné bonusy
+ gastro lístky
+ multikultúrny kolektív
Informácie
V prípade záujmu o túto pozíciu pošlite prosím na uvedený email Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Referenčné číslo pozície uveďte do predmetu správy.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
V prípade, že už máte svojho konzultanta, kontaktujte ho priamo (najlepšie mailom).
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 3070208
Dátum zverejnenia: 19.5.2017
2017-05-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.