Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Globálna podpora oddelenia nákupu
Miesto práce
Košice, Košický kraj
Košice, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Ak hľadáš pozíciu kde môžeš komunikovať s dodávateľmi z celého sveta, evidovať objednávky a platby v internom systéme a zároveň ťa zaujíma oblasť nákupu, pošli nám svoje CV !
Náplňou práce je:
- Spracovanie objednávok, faktúr a potvrdení pre zákazníkov vo viac ako 130 krajinách sveta
- Vytváranie objednávok a sledovanie stavu objednávok v internom systéme
- Kontrola zmlúv, ich ustanovení a podmienok
- Monitorovanie, overovanie a schvaľovanie faktúr a medzinárodných platieb
- Komunikácia s dodávateľmi a manžérmi
Striedavý pracovný čas:
1 týždeň denná smena: 9:00 - 17:30
1 týždeň večerná smena 16:30 – 01:00 nadštandardné príplatky za večernú smenu a zabzpečený odvoz domov v noci s firemnou taxi službou
Nástup: ASAP 5/2017
Pracovná zmluva na 24 mesiacov
Náplňou práce je:
- Spracovanie objednávok, faktúr a potvrdení pre zákazníkov vo viac ako 130 krajinách sveta
- Vytváranie objednávok a sledovanie stavu objednávok v internom systéme
- Kontrola zmlúv, ich ustanovení a podmienok
- Monitorovanie, overovanie a schvaľovanie faktúr a medzinárodných platieb
- Komunikácia s dodávateľmi a manžérmi
Striedavý pracovný čas:
1 týždeň denná smena: 9:00 - 17:30
1 týždeň večerná smena 16:30 – 01:00 nadštandardné príplatky za večernú smenu a zabzpečený odvoz domov v noci s firemnou taxi službou
Nástup: ASAP 5/2017
Pracovná zmluva na 24 mesiacov
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Skúsenosť v oblasti administratívnej podpory nákupu v mezdinárodnej spoločnosti veľkou VÝHODOU
- VŠ vzdelanie
- Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) na úrovni B2
- Aktívna znalosť MS Excel
- Výborne komunikačné schopnosti
- Orientácia na detail
- Odolnosť voči stresu
- Proaktivita
- Skúsenosť v oblasti administratívnej podpory nákupu v mezdinárodnej spoločnosti veľkou VÝHODOU
- VŠ vzdelanie
- Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) na úrovni B2
- Aktívna znalosť MS Excel
- Výborne komunikačné schopnosti
- Orientácia na detail
- Odolnosť voči stresu
- Proaktivita
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=hr-administrativa-a-pravo
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=hr-administrativa-a-pravo
ID: 3025938
Dátum zverejnenia: 21.4.2017
2017-04-21
lokalita: Košický kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.